Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er bare så utrolig oppblåst og stinn i magen!! Det er nå fire dager siden tilbakesetting, og jeg går og venter på at det skal gi seg, men det blir jo ikke stort bedre... Hvordan har det vært for dere andre?
Jeg tror det er veldig vanlig å være stinn og ha vondt i eggstokkene etter innsetting, og det blir gjerne værre hvis man er blitt gravid enn hvis man ikke blir det[&:] Det går over etter ei stund.
Jeg ble skikkelig overstimulert for 3 år siden da jeg ble gravid med min kjære sønn. Var først bare stinn i magen og eggstokkene. Vondt med støtene det ble av å gå vanlig, sette seg osv. Ca ei uke etter innsetting fikk jeg skikkelige mageknip (oppe i magen, ikke ved eggstokkene), lå bare sammenkrøket på sofaen.. Ble enda mer stinn i magen, kunne ikke bøye meg, kvalm, lite matlyst, tungt å puste, vondt å tisse.. [:@] Ble innlagt på sykehus da jeg endelig tok kontakt etter noen dager i smerte[:'(]
Skikkelig overstimulering er ikke så vanlig tror jeg. Men hvis du får skikkelige smerter lenger oppe i magen osv tror jeg at jeg vil anbefale å ta kontakt med klinikken.
Håper det går over snart, og at du er gravid[:D] Lykke til, krysser fingrene
Har mensensmerter nesten hele tiden, er vondt å gå, vondt å tisse og særlig vondt å gjøre noe stort på do. Våkner hver morgen med det presse nedentil, er så vidt jeg klarer å gå på badet. Er ømt å sette seg ned og når vi kjører bil kjenner jeg godt humpene og svingene..
I går var jeg på jobb og da merka jeg også at enkelte løft og bevegelser sammen med barna ikke var noe særlig. I dag er det 1 uke siden jeg tok ut. Er sikkert crinone som leker med meg..
HEI CARRIE_81.
PÅ SISTE FORSØKET NÅ HANG DET IGJEN LENGE TIL MEG OGSÅ, DET TROR JEG KOMMER AV AT JEG TOK UT FLERE EGG ENN JEG HAR GJORT FØR.
Å DU SOM TOK UT 23 EGG SKJØNNER JEG GODT AT DU KAN VÆRE OPPBLÅST Å VÆRE ØM I MAGEN ENDA ETTER 4 DAGER.
FOR MIN DEL BEGYNTE DET Å GI SEG ETTER CA 4 DAGER, FÅR HÅPE DET GJØR DET TIL DEG OGSÅ[;)]
sist jeg tok ut fikk jeg ut 17 egg og jeg var skikkelig oppblåst, hard,ømm og stor mage, og den var der lenge. klarte ikke å holde den inn en gang[:)]såg ut som at jeg var 5 mnd på vei jo hihi[:)]
Er også helt sinnsykt oppblåst! Tok ut 27 egg på lørdag og det magen min har vært kulerund og steinhard siden, har ganske vondt. Satt inn 2 igjen idag, og det ble ikke akkurat bedre... håper det går over snart.... men inntil videre drikker jeg litt peppermynte te, det hjelper mot oppblåst mage.