Oppblåst

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Jeg er så oppblåst at det er ubehagelig.. får ut luft også men ser jo ut som jeg er gravid i 6 måned..
Noen andre som har det slik?

Føler buksa strammer rundt magen, men når jeg kler av meg føles det helt likt..:wtf:

:anyone
 
Jeg er så oppblåst at det er ubehagelig.. får ut luft også men ser jo ut som jeg er gravid i 6 måned..
Noen andre som har det slik?

Føler buksa strammer rundt magen, men når jeg kler av meg føles det helt likt..:wtf:

:anyone
Bedre hos meg nå, men hadde noen uker tidligere som jeg var suuuuper opplåst hele dagen :meh: Måtte prompe hele tiden, hahah!! Og ja orket ikke ha på meg bukser som strammet så veldig rundt livet en gang!
 
Bedre hos meg nå, men hadde noen uker tidligere som jeg var suuuuper opplåst hele dagen :meh: Måtte prompe hele tiden, hahah!! Og ja orket ikke ha på meg bukser som strammet så veldig rundt livet en gang!
Føler meg på en måte ikke oppblåst annet enn magen er diger, så er sykt irriterende :bored:
 
Jeg har akkurat samme problemet!! Magen min har til og med laget så høy lyd at det har holdt meg våken om natta :hilarious:
 
Jeg var veldig oppblåst tidligere i uka. Uff, det var helt ille. Nå er det bedre da :)
 
Kjempeoppblåst her også. Ser like gravid ut som 17 uker på vei i forrige svangerskap. :p
 
Håper det snart går over! Kan ikke gå rundt slik lenge , da blir jeg ferska:hilarious:
 
Back
Topp