Oppblåst!

Twinkle90

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Er det noen andre som også føler seg veldig oppblåst? Jeg har luftsmerter og det synes godt da jeg egentlig har helt flat mage. Unehagelig med bukser! :hilarious:

Jepp:wideyed: skikkelig ubehagelig på jobb, men hjemme hopper jeg rett i joggebukse:smiley-bounce022 og den blir på til jeg legger meg.
Har heldigvis litt mage fra før, så det vises ikke på meg - noen ganger er det en fordel med litt extra rundt midjen:dance008

Ja, temmelig oppblåst et par uker! Har noen kilo ekstra fra før så lurte litt på hvordan det skulle gå, men nå er jeg ikke like oppblåst lenger og litt tilbake til normalen :smiley-ashamed004

Jeg er grusomt oppblåst, veldig ubehagelig.
Måtte kjøpe ny treningstights i dag, en som sitter løsere rundt midjen. Vondt med bukser som klemmer.
Jeg har også "kul" på magen fordi jeg er så oppblåst

Oppblåst 24/7 :rolleyes:

Helt grusomt oppblåst! Prøver fortvilt å skjule magen under store klær :hilarious::hilarious:

Oppblåst her også! Og hele systemet er så tregt, minst fem ganger så tregt sammenlignet med før :smiley-ashamed004

Oppblåst som bare det. Tregt i systemet som bare det. Når jeg kommer hjem går jeg rundt i truse, nattkjole og lester. Mannen min bare ser på meg å rister på hodet.

Oppblåst her også! Og hele systemet er så tregt, minst fem ganger så tregt sammenlignet med før :smiley-ashamed004

Samme her!
Jeg må spise små porsjoner, har halvert mengden, for å ikke bli for mett siden det går så tregt.
Spiser frokost, lunsj og mellommåltid. Da er jeg mett til neste dag, ofte orker jeg ikke middag for er så mett og oppblåst.

Plages med luftsmerter fra før, og opplever nå og være en del oppblåst. I går kveld så jeg veldig gravid ut. Selv om jeg bare er 5+2 i dag.:hilarious:

samme her, 6+1 i dag, og magen buler ut, må jo være luft og tregt system som er årsaken :dummy1:

5+2 idag, og er veldig oppblåst. Fortsetter det slik blir det vanskelig å holde det hemmelig:hilarious:

Off jaa.. Magen er oppblåst og øm (?), formen er kjip (kvalm). Jeg er 6+6 i dag og tok på meg en gravidbukse når jeg skulle ut for å unngå at magen skulle bli presset..... Følte meg litt teit der jeg gikk i gravidbuksen min, selv om ingen merket det selvsagt :hilarious:

veldig oppblåst, håper det går seg til! presser magen inn i de trange høytlivsbuksene mine :hilarious::hilarious:

Back
Topp