Oppblåst!

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Flere som er helt sykt oppblåste? :inpain: Ser jo skikkelig gravid ut, selv om jeg skjønner at det bare er luft. Ubehagelig er det også. :smiley-ashamed004

Er så oppblåst ja, ikke lagt på meg noe, men magen strutter ut. Ikke noe gøy når man vet det bare er gass og fanteri enda og jeg helst vil holde det skjult. Gleder meg til det blir ordentlig bump!

Noen som andre som også ikke får fått så ofte ordentlig på do..? :shifty:;) Kombinasjonen med det gjør hvert fall meg stinn og oppblåst så det holder..

Voldsomt, ser veldig gravid ut selv om jeg bare er 6 uker! Vanskelig å holde det skjult, må stort sett gå i løse klær :smiley-bounce022

Ja føler meg mye mer gravid enn med første mann der var det ingenting før veldig sent !

Akkurat slik hos meg også! :facepalm:

Ser jo 5 mnd gravid ut. Samboeren lo og sa «ja, lykke til med å holde den bolla der hemmelig til OUL!» [emoji28][emoji86]
Itillegg har jeg veldig lite løse klær, så spent på hvordan jeg skal kle meg anstendig men samtidig klare å skjule magen. Iallefall på jobb. Har heldigvis ikke fått noen spørsmål enda [emoji86]

Back
Topp