Oppblåst..

Westie

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Herregud føler nesten jeg begynner å bli større rundt magen allerede rett og slett fordi jeg er så oppblåst..! Har hatt 5 dager med skikkelig problemmage (vondt i magen og diare flere ganger om dagen). Buksene er ubehagelige å ha på selv om det er stretch..

Er mitt andre svangerskap (3 om man teller abort)..

Flere som føler seg tjukke? [emoji28]

Jeg var skikkelig oppblåst de første ukene, nå svinger det veldig. Kommer veldig an på formen, så måtte ut å kjøpe vide t-skjorter slik at magen ikke vistes så godt :p

De første ukene var ille plagsomme, jeg så altså så diger ut! Men nå har det roet seg ned litt den siste uken, ble vel bedre i helgen, da var jeg i slutten av uke 7. Utrolig slitsomt når man blir så oppblåst, er jo så ubehagelig!

Er 5+3 og blir så oppblåst utover dagen at det ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei. Er jo flaut, for ser ut som jeg har blitt tjukk plutselig. Er jo åpenbart ikke bebien :p våkner heldigvis med relativt flat mage, så samboer vet det bare er luft :hilarious: ikke det at han hadde brydd seg egentlig, mest jeg som tenker det er kleint å bli så stor når jeg er så kort på vei

Back
Topp