Oppblåst

Chachacha

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Juligull2021
Flere som ikke kommer seg på do og er fryktelig oppblåst? Vurderer noe som kan sette igang litt. Blitt tipset om dråper for å få litt fart på magen. Noen som bruker noe med god effekt?

Visiblin fungerer godt. Evt lactulose. [emoji372][emoji372]

Og ja, det er sånn her også. [emoji324]

Samme problem her, helt normalt dessverre. Jeg bruker vi-siblin daglig for å regulere :)
Trygt og relativt naturlig.
Blander i yoghurt, da smaker det best, også drikker jeg ekstra med vann.

En kiwi på tom mage fungerer godt her. Men støtter absolutt opp om bruk av Lactulose! Det er så ubehagelig å være forstoppa.

Da tror jeg at jeg skal prøve lactulose. Magen er så stor at jeg ikke kan skjule den i trange klær ettersom jeg er så oppblåst. [emoji85][emoji23] hjelper ikke at jeg har kastet opp i 4 uker og gått ned i vekt. Magen syntes enda bedre nå.

Jaaa, akkurat samme her!! Det verste er når luftsmertene kommer Har spist kiwi som en helt, så tror alt jeg også må ty til sterkere midler :O

Ja! Må ta laktulose, ellers fungerer ikke noe :shifty: Utrolig slitsomt.. Lurer på hvordan dette skal bli utover i svangerskapet når det er en plage allerede nå :eek:

Veldig oppblåst her også :arghh: Veksler mellom treg og løs mage... Men mest treg. Er så irriterende å føle at man skal på do, også kommer det ingenting :wtf: Vurderer å få tak i Vi-siblin.

Back
Topp