Oppblåst

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
flere enn meg som er no inni granskæven oppblåst? Er såå utrolig ubehagelig, jeg skal på julebord med jobben nå, å ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei! :blackeye:

flere enn meg som er no inni granskæven oppblåst? Er såå utrolig ubehagelig, jeg skal på julebord med jobben nå, å ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei! :blackeye:

Oh yes!!! [emoji85] Jeg er 7+5 i dag, og allerede for omtrent 2 uker siden spurte begge barna meg om jeg hadde baby i magen (de er 4 og 7...)... Måtte gi opp vanlige bukser for 1 uke siden, bruker nå bare gravidbukse. Orker ikke noe som strammer over den oppblåste magen, da blir jeg bare enda mer kvalm...[emoji51]

Jeg er ganske oppblåst selv, spesielt på ettermiddag/kveldingen:) må gå i vide klær for å skjule det på jobb[emoji85] du får ta på den videste kjolen du har, eller lå ett stort skjerf henge rundt halsen og ned foran magen[emoji5]

Jeg er ganske oppblåst selv, spesielt på ettermiddag/kveldingen:) må gå i vide klær for å skjule det på jobb[emoji85] du får ta på den videste kjolen du har, eller lå ett stort skjerf henge rundt halsen og ned foran magen[emoji5]
Ja tror jeg må det xsmile9 kan ikke huske at det var så ille sist, (7 år siden). :D

Samme her, godt å høre det er flere ☺️

Samme her! Var faktisk derfor jeg mistenkte at jeg var gravid og tok en test. Var slik sist jeg var gravid og. Da roet det seg litt rundt uke 10-14 men etter det kom jo den ekte gravidmagen :P

Oppblåstheten kommer i løpet av dagen og er verst på ettermiddag/kveld.
Passer veldig godt at denne perioden er nå på høst/vinter for da er helt naturlig å gå i store, tykke gensre :-p Jeg må ha knapp og glidelås åpen på alle buksene mine for bli så innmari kvalm når noe strammer over magen, så da må jeg ha en stor genser over :-)

Oppblåstheten kommer i løpet av dagen og er verst på ettermiddag/kveld.
Passer veldig godt at denne perioden er nå på høst/vinter for da er helt naturlig å gå i store, tykke gensre :p Jeg må ha knapp og glidelås åpen på alle buksene mine for bli så innmari kvalm når noe strammer over magen, så da må jeg ha en stor genser over :)

Sist jeg var gravid begynte jeg med gravidbukser i uke 7, det var helt himmelsk! Kommer nok til å gjøre det samme nå.

Jeg føler meg også ganske oppblåst, ikke at jeg er så slank til vanlig heller :p Har ikke brukt gravidklær før da dette er førstemann, men har hørt mye bra om HM sine bukser så kjøpte meg to par på lørdag :hilarious: 8+1 i dag bare, men deilig ha noe som ikke klemmer og er ubehagelig over magen når jeg sitter på jobb dagen lang. Brukte den første gang i dag og det var deilig. Passer på ha litt lang genser eller topp så ingen skal se det enda:p

Sist jeg var gravid begynte jeg med gravidbukser i uke 7, det var helt himmelsk! Kommer nok til å gjøre det samme nå.

Ja, jeg har et par gravidbukser liggende etter storesøster. Er bare så sykt tiltak å finne de frem for da føler jeg meg så innmari stor og gravid :-p og er bare 7+6 i dag. Men jeg må nok bare nå etterhvert :-)

Jeg føler meg også ganske oppblåst, ikke at jeg er så slank til vanlig heller :p Har ikke brukt gravidklær før da dette er førstemann, men har hørt mye bra om HM sine bukser så kjøpte meg to par på lørdag :hilarious: 8+1 i dag bare, men deilig ha noe som ikke klemmer og er ubehagelig over magen når jeg sitter på jobb dagen lang. Brukte den første gang i dag og det var deilig. Passer på ha litt lang genser eller topp så ingen skal se det enda:p

Jeg er veldig fornøyd med hm sine:) jeg begynte faktisk å bruke mine allerede for 1 uke siden (7+4 i dag)[emoji85] blir ekstremt oppblåst og trykk på magen gjorde meg bare kvalm, så hvorfor ikke ta på de komfortable buksene[emoji4]

Hva legger dere til grunn på størrelse? Før-gravid, eller opp et hakk?
Kjøpte faktisk ikke gravid bukser sist (gikk mye i tights og kjole, og var student då kunne hå mye i pysjamas :p )

Kjøpte faktisk ikke gravid bukser sist (gikk mye i tights og kjole, og var student då kunne hå mye i pysjamas :p )

Samme som jeg bruker i vanlige klær, jeg la ikke på meg noe ekstra annet enn gravidmagen og litt mer pupper sist graviditet. Den sorte supetstretcbuksa på mammaavdelingen til HM er skikkelig digg!

Aldri brukt de før så jeg prøvde samme størrelse som normalt og den satt som et skudd, men plass til masse mage. Virka veldig stretchy også så satser på de holder en stund :hilarious:

Supert, da blir det lettere å shoppe. Denne gangen må jeg nok kjøpe litt i og med at jeg har kontorjobb og holder kurs.

Back
Topp