flere enn meg som er no inni granskæven oppblåst? Er såå utrolig ubehagelig, jeg skal på julebord med jobben nå, å ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
flere enn meg som er no inni granskæven oppblåst? Er såå utrolig ubehagelig, jeg skal på julebord med jobben nå, å ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei!
Ja tror jeg må det kan ikke huske at det var så ille sist, (7 år siden).Jeg er ganske oppblåst selv, spesielt på ettermiddag/kveldingen må gå i vide klær for å skjule det på jobb[emoji85] du får ta på den videste kjolen du har, eller lå ett stort skjerf henge rundt halsen og ned foran magen[emoji5]
Oppblåstheten kommer i løpet av dagen og er verst på ettermiddag/kveld.
Passer veldig godt at denne perioden er nå på høst/vinter for da er helt naturlig å gå i store, tykke gensre Jeg må ha knapp og glidelås åpen på alle buksene mine for bli så innmari kvalm når noe strammer over magen, så da må jeg ha en stor genser over
Sist jeg var gravid begynte jeg med gravidbukser i uke 7, det var helt himmelsk! Kommer nok til å gjøre det samme nå.
Jeg føler meg også ganske oppblåst, ikke at jeg er så slank til vanlig heller Har ikke brukt gravidklær før da dette er førstemann, men har hørt mye bra om HM sine bukser så kjøpte meg to par på lørdag 8+1 i dag bare, men deilig ha noe som ikke klemmer og er ubehagelig over magen når jeg sitter på jobb dagen lang. Brukte den første gang i dag og det var deilig. Passer på ha litt lang genser eller topp så ingen skal se det enda
Hva legger dere til grunn på størrelse? Før-gravid, eller opp et hakk?
Kjøpte faktisk ikke gravid bukser sist (gikk mye i tights og kjole, og var student då kunne hå mye i pysjamas )
Hva legger dere til grunn på størrelse? Før-gravid, eller opp et hakk?
Kjøpte faktisk ikke gravid bukser sist (gikk mye i tights og kjole, og var student då kunne hå mye i pysjamas )
Supert, da blir det lettere å shoppe. Denne gangen må jeg nok kjøpe litt i og med at jeg har kontorjobb og holder kurs.