Oppblåst!

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Er bare 4 uker, men må gjemme meg vekk i store klær.. ser sååå gravid ut! Andre?
Har vært gravid 7 ganger før, men kan ikke huske det har komt såååå tidlig!

Føler meg ganske oppblåst ja :nailbiting: usikker på om det synes så godt som jeg føler selv :hilarious: har jo alltid hatt litt mage

Jeg var ekstremt oppblåst de første dagene etter el pga MYE progesteron. Jeg så gravid ut sa mannen.:) Hehe gikk heldigvis over. Men er jo vanlig å kunne være litt oppblåst. Er kanskje pga progesteron etter egget har festet seg også.:)

Jeg var ekstremt oppblåst de første dagene etter el pga MYE progesteron. Jeg så gravid ut sa mannen.:) Hehe gikk heldigvis over. Men er jo vanlig å kunne være litt oppblåst. Er kanskje pga progesteron etter egget har festet seg også.:)
Haha kanskje derfor! Jeg går jo på progesteron og blodfortynnende! Haha[emoji23]

Jeg er oppblåst. 4+3. Bruker heldigvis mye hettegensere og slikt til vanlig. Skal holde graviditeten hemmelig så lenge som mulig.

Jeg føler meg også supergravid [emoji23] vondt i ryggen, sovner så fort jeg har mulighet, oppblåst og er bare 5+3. Mannen sier jeg overdriver sånn, men jeg er ikke så sikker på det. Men blir jo litt usikker også, på om man tar til seg alle symptomer man kan, bare for å virkeliggjøre det... Hehe.

Back
Topp