Oppblåst!!

Cath2020

Betatt av forumet
Noen andre enn meg? Er 9 uker idag, men ser ut som jeg er minst 5 Måneder på vei til tider!
Sliter med å skjule magen, spesielt på ettermiddag kveld. Har flat mage på morgenen[emoji30][emoji30]

Helt forferdelig oppblåst til tider her også. Ser høygravid ut til tider føler jeg, i tillegg til at det både er ubehagelig og vondt i magen. Skulle gjerne ha hatt en ventil jeg kunne ha åpnet på vid gap for å fjerne oppblåstheta! :arghh:

Idag er det helt ekstremt! Har så mye luft i magen, har hatt det siden jeg stod opp.. magen står som en ballong og jeg må slippe ut luft hele tiden [emoji85] er 8+5 idag, og håper magen blir bedre til jeg skal på ul på mandag [emoji28]

Har også mye luft som kommer opp. Føler jeg går å raper hele dagen. Hvis jeg ikke slipper ut luften blir jeg veldig kvalm. Stakkar samboer som nå bor med en mann!! :(:(

Er 9+0 i dag. Ikke merket så mye i starten men i forrige uke begynte jeg å bli veldig oppblåst. Må snart frem med gravidebukse...

Har gått inn i uke 11 nå, å er sykt oppblåst. Klarer ikke å skjule at jeg er gravid alt måtte begynne med mamma bukse. Er til vanlig heeeelt flat pga jeg har tatt bukplastikk. Meb nå er det en tydelig baby kul nederst på magen pluss denne oppblåstheten

Hehe...ja kjenner til det og er i tillegg andregangs så føler meg svær allerede

Går bare i trusa og topp hjemme [emoji23] på jobb er gravidtightsen fremme pga kvalme, men har ikke vært der siste uka.

Back
Topp