Oppblåst!

Marley91

Andre møte med forumet
Jeg er ofte skikkelig oppblåst. Jeg er 18 + 3 idag. Synes det er så kjedelig.. Synes jeg har kjent babyen i magen men jeg kan liksom aldri være helt sikker fordi det romler og jeg er så oppblåst.. flere som har det slik? er en stund siden jeg har fått vært på do.

Eventuelt noen som har noe tips?

Takk :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg er også veldig opplåst, spesielt etter måltid og på kvelden. Syns det hjelper litt med mindre mengde mat om gangen og jogge/rask gange.

Har ingen gode tips, men hvis det er noen trøst så har jeg samme problem! Plages daglig av smertefull mageknip på grunn av oppblåsthet og perioder med obstipasjon. Jeg synes at fysisk aktivitet lindrer plagene for en stund, men det bygger seg alltid opp igjen utover kvelden. Mye væske og fiberrik mat skal jo hjelpe på obstipasjonen, er du flink til det? Personlig føler jeg også at biola eller smoothies setter fart på sakene :-) God bedring!

Jeg er ofte skikkelig oppblåst. Jeg er 18 + 3 idag. Synes det er så kjedelig.. Synes jeg har kjent babyen i magen men jeg kan liksom aldri være helt sikker fordi det romler og jeg er så oppblåst.. flere som har det slik? er en stund siden jeg har fått vært på do.

Eventuelt noen som har noe tips?

Takk :Heartred:Heartred:Heartred
Her og! Minifom hjalp litt på meg :)

Back
Topp