Oppblåst!

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Er det mulig å bli så oppblåst allerede!! 5+0 i morgen, og er kjempe oppblåst! Kan ikke gå i de vanlige buksene mine, fordi det gjør vondt at den "deler" magen.

Skulle tro jeg var var 14-15 uker! Magen ligner da jeg var rundt de ukene med første hvertfall :p

Flere som ikke passer buksene sine?
 
Er det mulig å bli så oppblåst allerede!! 5+0 i morgen, og er kjempe oppblåst! Kan ikke gå i de vanlige buksene mine, fordi det gjør vondt at den "deler" magen.

Skulle tro jeg var var 14-15 uker! Magen ligner da jeg var rundt de ukene med første hvertfall :p

Flere som ikke passer buksene sine?

Får på meg buksene men er oppblåst ja :p:p
 
For en fin gravidmage! *knis*
Jeg har litt mer polstring enn deg, men jeg føler meg akkurat som du ser ut på det bildet, og jeg er bare 4+1!
Går med joggebukse i dag for første gang på gud vet hvor lenge..
 
For en fin gravidmage! *knis*
Jeg har litt mer polstring enn deg, men jeg føler meg akkurat som du ser ut på det bildet, og jeg er bare 4+1!
Går med joggebukse i dag for første gang på gud vet hvor lenge..
Hehe, "gravidmage" ja :p

Åh, joggebukse er så godt å gå i! :)
 
Hehe, "gravidmage" ja :p

Åh, joggebukse er så godt å gå i! :)
Nesten glad jeg har litt ekstra polstring, ellers ville nok spørsmålene haglet - for jeg føler meg SKIKKELIG type 4 mnd på vei =P

Ja, i dag kjente jeg at jeg bare ikke orket å presse meg inn i noen slags form for jeans. Så da ble det joggebukse! Og min joggebukse er i tillegg verdens styggeste =P
 
Back
Topp