Oppblåst

Blomsten2

Forelsket i forumet
Er såå oppblåst! Kun 5+1. Har virkelig problemer med å skjule at jeg er gravid. Var ikke sånn med nr 1. Flere?? Ser ut som jeg er 5 mnd :p
 
Er såå oppblåst! Kun 5+1. Har virkelig problemer med å skjule at jeg er gravid. Var ikke sånn med nr 1. Flere?? Ser ut som jeg er 5 mnd :p
Har hatt det problemet jeg også, ikke så ikke nå mer :p måtte bare få igang tarmene ordentlig :p
 
6+1, akkurat samme problemet. Går ikke å holde inne magen, å den er ganske hard å trykke på :eek:
 
Hadde samme problemet her. Nå er jeg snart 9 uker og det har begynt å komme seg litt. Dette er tredje svangerskapet og det har vært verre for hvert barn :p
 
Ser høygravid ut! Har hatt skikkelig problem med magen i flere uker, og det virker ikke som det blir bedre :p

Håper på snarlig bedring...hehe..ellers er det bare å pop-the-news :p
 
Så det er håp om at det roer seg litt altså?:p og ikke bare blir "verre og verre"? For da kommer jeg til å trille før uke 12...
 
Jeg er 5+4 og jeg ser virkelig høygravid ut :p skulla tro jeg var 4-5 mnd på vei :p og den er skikkelig hard :p jeg klarer ikke og skjule det lenger så håper det går seg til litt :p
 
Er skikkelig oppblåst. Ser ut som om jeg er langt på vei på kvelden :p var ikke sånn med nr 1! Håper det gir seg snart. Har måtte gå over til løsere bukse på jobb allerede :p
 
Ser gravid ut i dag ja, 5 uker:))
 
Så godt gravid ut i går kveld, nå når jeg våknet skulle man tro jeg hadde født :p
 
Åjada.. Ganske oppblåst. Men det hjelper å bevege seg, og hvis du har plass på f.eks badet på jobben, så sett deg på rompa på gulvet, med bena strakt ut, i omtrent 90 graders vinkel. Så bøyer du overkroppen framover og bakover og til sidene, og liksom roterer, sånn at tarmer og alt får bevege seg inni der. Det har en tendens til å få lufta ut litt ^_^
 
Gullkorn fra barnemunn i dag om magen min (som ja, er oppblåst):

Er på badet og skifter på en gutt (i barnehagen). Jeg løfter opp bodyen hans og sier "der er magen din". Han svarer så pent: "Ja, og den er stor, nesten like stor som din!!"
 
Her vokser magen i løpet av dagen. Den er helt flat om morgningen og ser ut som jeg er 6 mnd på vei når klokka bikker 8.. ganske irriterende
 
Back
Topp