Noen som vet/ husker fra sist graviditet når man slutter å være så oppblåst? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke mye gass, bare oppblåst ser ut som jeg er 6-7 måneder på vei noen gangerVet ikke når du slutter å være oppblåst, men kan anbefale ammete om du plages veldig. Denne inneholder urten som skal hjelpe mot mye gass utvikling i magen.
Oppbåst kommer jo av mye gassHar ikke mye gass, bare oppblåst ser ut som jeg er 6-7 måneder på vei noen ganger![]()
Er nok heller det at jeg nesten ikke får gått på doOppbåst kommer jo av mye gass
(med mindre det er for du ikke får gått på do da)
Jeg drikker slanke te og det hjelper faktisk. drikker ikke mer enn 1-2 kopper om dagen så blir lite slanking, men hjelper på fordøyelsen. og så drikker jeg amme te lignende te mot luften ellersEr nok heller det at jeg nesten ikke får gått på douff. Går treeeegt
![]()
OkeiJeg har tatt bilder av uke 10 og 11, ser at i uke 10 er jeg kjempe oppblåst i forhold til uke 11. Nå føler jeg meg ikke så oppblåst heller så hjalp veldig for meg etter uke 10![]()
Okeijeg er også i uke 10 og syns ikke det har blitt noe bedre enda egentlig:/ men går seg vel snart til
![]()