Oppblåst!

frkansen

Forelsket i forumet
Flere som e så opblåst at det ser ut som at man e mange uke mer på vei enn ka man e og egentlig bare føle seg feit istedenfor gravid??

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Halleluja så oppblåst det går Ann å bli! Her snakker vi 7 mndr på vei:p

Jupp :-) Har ennå ikke fått tid til å stramme opp magemusklene etter sist graviditet. Så her ser jeg kjempe gravid ut allerede :-P

Da kan vi trøste oss me at vi e fler som føle osd kjempe gravid.. har vært på ferie i 3 uke no.. e 7+1 i dag, og bestefar'n til sambo kommenterte at eg va blidd større og hormonell som man e så tok jo eg det som at eg ser omså kor feit ut

Jupp :) Har ennå ikke fått tid til å stramme opp magemusklene etter sist graviditet. Så her ser jeg kjempe gravid ut allerede :p
Kan det ha noe å si altså? Føler jeg er mye mer oppblåst denne gang enn de andre gangene...er litt under to år siden sist fødsel, men ikke noe stramme magemuskler her i gården!:p

Kan det ha noe å si altså? Føler jeg er mye mer oppblåst denne gang enn de andre gangene...er litt under to år siden sist fødsel, men ikke noe stramme magemuskler her i gården!:p
Ja dette et nr fire, har blitt værre for hver gang :-/ Og værre å stramme opp også :-)

Ja dette et nr fire, har blitt værre for hver gang :-/ Og værre å stramme opp også :)
Er min nr 3, men 4. Graviditet... Hadde en sa i mai. Har fått mage fort de andre gangene, men har aldri opplevd å være så til de grader stor og oppblåst så tidlig i tidligere svangerskap! Kanskje tvillinger!?:eek: Hehe! Neida...

Kan jo ha en sammenheng med at eg hadde ks med førstemann for 5 år sia da☺

Utrolig oppblåst, vondt å holde inn, og det ser ut som at jeg er nesten halvveis allerede. Er det noe man kan gjøre for å unngå så oppblåst mage? Drikke vann, spise fiber, spise jevnlig? (Jeg gjør jo alle disse tingene, men tenkte om det var flere ting en kan gjøre)

Jeg er også veldig oppblåst, spesielt på ettermiddag/kvelden! Det funker å gå en tur i raskt tempo + drikke biola hver dag for meg :)

Ja! Må åpne buksa når jeg sitter på jobb;)

Back
Topp