Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det ha noe å si altså? Føler jeg er mye mer oppblåst denne gang enn de andre gangene...er litt under to år siden sist fødsel, men ikke noe stramme magemuskler her i gården!JuppHar ennå ikke fått tid til å stramme opp magemusklene etter sist graviditet. Så her ser jeg kjempe gravid ut allerede
![]()
Ja dette et nr fire, har blitt værre for hver gang :-/ Og værre å stramme opp ogsåKan det ha noe å si altså? Føler jeg er mye mer oppblåst denne gang enn de andre gangene...er litt under to år siden sist fødsel, men ikke noe stramme magemuskler her i gården!![]()
Er min nr 3, men 4. Graviditet... Hadde en sa i mai. Har fått mage fort de andre gangene, men har aldri opplevd å være så til de grader stor og oppblåst så tidlig i tidligere svangerskap! Kanskje tvillinger!?Ja dette et nr fire, har blitt værre for hver gang :-/ Og værre å stramme opp også![]()
Hehe ja det hadde vært noe :-DEr min nr 3, men 4. Graviditet... Hadde en sa i mai. Har fått mage fort de andre gangene, men har aldri opplevd å være så til de grader stor og oppblåst så tidlig i tidligere svangerskap! Kanskje tvillinger!?Hehe! Neida...
Kan jo ha en sammenheng med at eg hadde ks med førstemann for 5 år sia da☺Kan det ha noe å si altså? Føler jeg er mye mer oppblåst denne gang enn de andre gangene...er litt under to år siden sist fødsel, men ikke noe stramme magemuskler her i gården!![]()
Det måtte jeg også. Er bare 6+3 så litt i tidligste lagetJa! Må åpne buksa når jeg sitter på jobb![]()
Det måtte jeg også. Er bare 6+3 så litt i tidligste laget![]()