Oppblåst

Veron

Glad i forumet
Dette er mitt 3- barn og jeg ser seriøst kjempe gravid ut. Mannen bemerket det til og med, oi nå begynner det og vises godt... heh er bare 5+3 så er nok bare veldig oppblåst... så da gjeller det og gjemme seg i store kler fremmover :)

Flere som er veldig oppblåst? lyst og dele bilde?
 
Lite oppblåst, bare litt på kveld.
 
Jeg er 5+4 i dag og er kjempegravid :p Hele dagen :p Har ikke sjans til å holde den inne lenger. Venter nr 3 her også ♡
 
Oh yes! Er 5+5 med førstemann og ser ordentlig gravid ut. Jeg er av de som alltid holder inn magen, men nå har jeg ikke mulighet lenger. Mannen lurte på om jeg skyter magen ut for å vise at jeg er gravid, det var mens jeg strevde for harde livet å holde den inn..... Verste er at gravidmagen overhodet ikke er der ennå, føler meg bare feit :(
 
Høres veldig bra ut at det gjelder flere. Jeg venter også 3.mann
 
Jeg er også skikkelig oppblåst. Nå har jeg litt mage fra før, men føler likevel at den er større en vanlig. Stønn!
 
Godt det bare ikke er meg. Lyst og dele bilde?:)

Her er meg fra morgen til kveld :p 5+4 (men mistenker en dag eller 2 lenger på vei) :)

7ff3211b8405b89efee813e37ddcd808
 
Jeg også ser kjempegravid ut! Magen er hard og jeg har ikke sjans til å holde den inne. Er 7+4 i dag. Mistenker nesten at jeg er lenger på vei altså!
 
Jeg er også oppblåst :eek: er 7+5, men ser ut som jeg er godt over halvveis :p
 
Back
Topp