Oppblåst.

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
flere som er skikkelig oppblåst i magen? Tarmsystemet sluttet å fungere den dagen testen ble positiv og jeg er minst like stor nå som da jeg var 7 måneder på vei med førstemann o_O

Er veldig oppblåst, men mitt system fungere! Men føler jeg har den magen.

Oppblåst, hard i magen, konstant sulten/småkvalm og sliter fortsatt med abstinenser etter snusen.. Magen forandrer seg tydelig, ja! :)

Oh yes! :O
Jeg er så hard i magen, og så oppblåst at det ser ut som om jeg er mange måneder på vei. Går bare vide topper eller gensere, for å slippe å få spørsmål! Hehe :-)

Jeg er oppblåst, har sukkersug ut av en annen verden... Kunne DREPT for sjokolade og brus til enhver tid :-(

Vært det de to tidligere svangerskapene men nå er magen om mulig enda flatere enn tidligere og forstoppelse er et ord jeg ikke kjenner XD her er det stikk motsatt. Så løs i magen at jeg ikke kan gå ut av døren liksom. Lurer på om det er vanlig :-p om det kommer av svangerskapet. Har ikke opplevd det tidligere som sagt men denne gangen er det ille

Vært det de to tidligere svangerskapene men nå er magen om mulig enda flatere enn tidligere og forstoppelse er et ord jeg ikke kjenner XD her er det stikk motsatt. Så løs i magen at jeg ikke kan gå ut av døren liksom. Lurer på om det er vanlig :p om det kommer av svangerskapet. Har ikke opplevd det tidligere som sagt men denne gangen er det ille

Ikke flat mage her, men sliter med det samme som deg! Godt å vite at jeg ikke er alene:)

Sååå oppblåst! Men ikke idag, så da jeg blir jeg bekymret for at jeg ikke er det og da….. ;P Håpløs...

Oppblåst, hard i magen, konstant sulten/småkvalm og sliter fortsatt med abstinenser etter snusen.. Magen forandrer seg tydelig, ja! :)
Ja, da sliter vi med det samme!
Huff, jeg har brukt onico hvetesnus(uten tobakk og nikotin, men med hvetegrass), men nå brekker jeg meg om jeg prøver å legge inn en...
Gleder meg til den ekte magen uten gass dukker opp :p

Ja, da sliter vi med det samme!
Huff, jeg har brukt onico hvetesnus(uten tobakk og nikotin, men med hvetegrass), men nå brekker jeg meg om jeg prøver å legge inn en...
Gleder meg til den ekte magen uten gass dukker opp :p

Må si det var ganske hardt å gå fra 2 bokser sterk snus i uka ca, til 0, over natta.. Forrige gang snusa jeg ikke så mye, og tenkte ikke på snus en gang etter positiv test. Nå merker jeg at tanken på snus er der nesten hele tida, og ofte putter jeg noe spisbart i munnen i stedet. Men, det blir nok lettere etterhvert. Er Onico trygg for gravide? Får man tak i den i vanlig butikk?

Må si det var ganske hardt å gå fra 2 bokser sterk snus i uka ca, til 0, over natta.. Forrige gang snusa jeg ikke så mye, og tenkte ikke på snus en gang etter positiv test. Nå merker jeg at tanken på snus er der nesten hele tida, og ofte putter jeg noe spisbart i munnen i stedet. Men, det blir nok lettere etterhvert. Er Onico trygg for gravide? Får man tak i den i vanlig butikk?
Jeg bruker også Onico :-) Den får du kjøpt i all dagligvarebutikker. Snakket med legen om det i sta faktisk, og han gir grønt lys for Onico da det er nikotinet som er skadelig. Onico inneholder ikke nikotin :-)

Ja, det kan jeg også skrive under på at var hardt! Men på psyken har Onicoen hjulpet veldig synes jeg!
Jeg putter også alt for mye annet i munnen, men nå som kvalmen har meldt seg er det blitt litt bedre.
Onico er trygt for gravide ja, du kan lese litt selv her om du vil:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    572,1 KB · Visninger: 15
  • image.jpg
    image.jpg
    677,6 KB · Visninger: 15
Back
Topp