Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! :O
Jeg er så hard i magen, og så oppblåst at det ser ut som om jeg er mange måneder på vei. Går bare vide topper eller gensere, for å slippe å få spørsmål! Hehe![]()
Vært det de to tidligere svangerskapene men nå er magen om mulig enda flatere enn tidligere og forstoppelse er et ord jeg ikke kjenner XD her er det stikk motsatt. Så løs i magen at jeg ikke kan gå ut av døren liksom. Lurer på om det er vanligom det kommer av svangerskapet. Har ikke opplevd det tidligere som sagt men denne gangen er det ille
Ja, da sliter vi med det samme!Oppblåst, hard i magen, konstant sulten/småkvalm og sliter fortsatt med abstinenser etter snusen.. Magen forandrer seg tydelig, ja!![]()
Ja, da sliter vi med det samme!
Huff, jeg har brukt onico hvetesnus(uten tobakk og nikotin, men med hvetegrass), men nå brekker jeg meg om jeg prøver å legge inn en...
Gleder meg til den ekte magen uten gass dukker opp![]()
Jeg bruker også OnicoMå si det var ganske hardt å gå fra 2 bokser sterk snus i uka ca, til 0, over natta.. Forrige gang snusa jeg ikke så mye, og tenkte ikke på snus en gang etter positiv test. Nå merker jeg at tanken på snus er der nesten hele tida, og ofte putter jeg noe spisbart i munnen i stedet. Men, det blir nok lettere etterhvert. Er Onico trygg for gravide? Får man tak i den i vanlig butikk?
Ja, det kan jeg også skrive under på at var hardt! Men på psyken har Onicoen hjulpet veldig synes jeg!Må si det var ganske hardt å gå fra 2 bokser sterk snus i uka ca, til 0, over natta.. Forrige gang snusa jeg ikke så mye, og tenkte ikke på snus en gang etter positiv test. Nå merker jeg at tanken på snus er der nesten hele tida, og ofte putter jeg noe spisbart i munnen i stedet. Men, det blir nok lettere etterhvert. Er Onico trygg for gravide? Får man tak i den i vanlig butikk?