Oppblåst

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
I dag er jeg mer oppblåst enn noen gang :p se her




❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
ImageUploadedByBV Forum1396864406.164993.jpg


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja du et ikke den eneste :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg og! Gleder meg til det er en baby som gjør at magen står ut og ikke luft :p
 
Se der ja :) en skikkelig kul! Jeg har en del ekstra på magen så det tar vel sin tid før det synes her tenker jeg :)


Sitter på mobilen
 
Se der ja :) en skikkelig kul! Jeg har en del ekstra på magen så det tar vel sin tid før det synes her tenker jeg :)


Sitter på mobilen
Jeg har ikke akkurat flat mage jeg heller, men klarer alltid å holde den godt inn :) nå står den nederste delen bare rett ut :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
melder meg inn her hahaha
 
Er verst på kvelden jeg heldigvis..Utfordring å skjule da man blir sånn;)
 
Har samme "problem" her og:) bøir så oppblåst om kvelden, og greier jo ikke holde magen noe inne da. Føler den står rett ut;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har vært på kveldene her og, men som dere ser er den blitt lik på dagen og! Dette kan bli morsomt å holde hemmelig fremover :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Uff ja, jeg synes det er flaut hvor stor jeg er på kvelden. Enn så lenge bare luft her også, men gruer meg allerede til det begynner å vise her og folk begynner å spørre, synes det er så flaut å si hvor "lite" jeg er på vei i forhold til hva magestr indikerer. Og da er det jo alltid den typiske "sikker på det ikke er flere der inne da??" :cool:
 
Ehh..Jeg tok en titt i speilet å fann ut at jeg var vist sånn på dagen også:p Sjekk her..Du er definitivt ikke alene;)Jeg er til vanlig egentlig godt som flat over magen
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    282,2 KB · Visninger: 21
Ehh..Jeg tok en titt i speilet å fann ut at jeg var vist sånn på dagen også:p Sjekk her..Du er definitivt ikke alene;)Jeg er til vanlig egentlig godt som flat over magen
Hihi, der ser du :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Samme her. Magen bare poppa u i går... Av luft.

Klarer ikke å holde inn.. Hjelp. Hehe
 
Back
Topp