Oppblåst

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Føler dere at dere er mere "oppblåst" på kvelden etter mat osv ? Jeg må le, om morningen så er magen nesten flat og når kvelden kommer føler jeg meg 4 mnd på vei :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er akkurat det samme hos meg :p

Hahaha uff :) så jeg liker magen min bedre om kvelden. Da føler jeg meg mer gravid :)

Likedan hær også, åsså kommer kynnerne på kvelden:-)

[qu ote="nr3juni2014<3, post: 16611182, member: 42143"]Likedan hær også, åsså kommer kynnerne på kvelden:-)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]
Kynnerne ? Kan jeg spørre åssen det er ?:o

Ja, off.. Vanskelig å gjemme magen for folk som kommer på besøk på kveldstid. Er normalt tynn, så det vises så godt at jeg er oppblåst. Ser jo ut som jeg er 4 mnd.på vei på kveldstid :p

Ja, off.. Vanskelig å gjemme magen for folk som kommer på besøk på kveldstid. Er normalt tynn, så det vises så godt at jeg er oppblåst. Ser jo ut som jeg er 4 mnd.på vei på kveldstid :p
Signerer på den. På meg synes det bare når jeg skulle ha mensen. Men jeg kjenner meg at hvis jeg har spist så kjennes det ut som magen min skal sprenge. Akkurat som om man har spist en ku mens man egentlig bare har spist liten porsjon med middag :(

Kynnere er at hele magen strammer seg :p og blir hard
Akkurat som det kjennes ut som den skal sprenge ?:p altså overstappa med mat ?

Akkurat som det kjennes ut som den skal sprenge ?:p altså overstappa med mat ?

Njaa. Du kjenner når en kynner er på vei. Det blir strammere og strammere og så er det helt hardt en liten stund før det slipper taket igjen. En kynner varer ca 2-3 min tenker jeg :) også er det litt ubehagelig.
Livmora som trener seg opp :)

Hadde masse kynnere når jeg gikk gravid med sønnen min. Men tror ikke de begynte før jeg var halvveis ca.

Njaa. Du kjenner når en kynner er på vei. Det blir strammere og strammere og så er det helt hardt en liten stund før det slipper taket igjen. En kynner varer ca 2-3 min tenker jeg :) også er det litt ubehagelig.
Livmora som trener seg opp :)

Hadde masse kynnere når jeg gikk gravid med sønnen min. Men tror ikke de begynte før jeg var halvveis ca.
Dette har jeg nok ikke opplevd. Er snart 5 uker så kanskje litt tidlig enda ? Er første gang også slik at mye er nytt for meg :p

Back
Topp