oppblåst!

venterpånr2

Betatt av forumet
Ser jo ut som jeg er 7 måneder på vei! fler som er oppblåste? føler meg ikke vel i lette sommerklær om dagen gitt..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

mot kvelden det er værst her også! gleder meg til jeg får ordentlig gravidmage jeg.

Jeg og! I tillegg kan jeg så vidt kjenne livmoren over skambeinet :) Sist begynte jeg å få "ordentlig" mage i uke 13, håper det kommer litt før nå :)

Jeg måtte tydelig forklare til min tunghørte bestemor at det ikke vises noen babymage, og at hun ikke får klappe og stryke på den, fordi jeg bare er oppblåst og sto litt dumt. Jeg måtte forklare dette i familieselskap forran hele gjengen. Sukk... alle merkeligheter man skal igjennom. Nok en god grunn til å skjule det til uke 12, dere som ikke har sagt noe ennå. :p

Jupp, ser ut som æ også er kommet mye lenger enn æ er o_O

Samme her...husker det fra sist også, skikkelig stor mage. Vil jo ikke ha det så tidlig når man skal skjule det, og er jo ikke noe koselig med en luftballong. Er jo babyen vi vil kjenne!;-)

Ballong her også!
Faktisk så ille at sambo kom i fullt alvor og sa: "tror du det kan være tvillinger??" :p

Hadde forøvrig ikke like oppblåst mage sist. Da var det mer sporadisk om jeg ikke husker feil... Nå syns jeg det er hele tida..!

• Liker
Reactions: EJ
Magen poppa litt ut fra ene dagen til den andre så nu må æ snart over på gravidbukser.. Syns d e vel tidlig!

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Blir mer oppblåst utover kvelden. Men merker på dagen også at jobbuksa er blitt trangere...

Jeg er gedigen! Og det er bare luft :) hehe gleder meg til magen kommer ordentlig.

Ballong her også!
Faktisk så ille at sambo kom i fullt alvor og sa: "tror du det kan være tvillinger??" :p

Hadde forøvrig ikke like oppblåst mage sist. Da var det mer sporadisk om jeg ikke husker feil... Nå syns jeg det er hele tida..!

Sign.

Jeg har heldigvis blitt bedre, men fortsatt er jeg ganske så oppblåst. Jeg kan ikke skjule det heller. Sambo er jo dødelig nervøs for at det skal være to :p Gleder meg til jeg kan bytte ut oppblåstheten med ordentlig babymage!!!

Apper <3

Jeg har tydelig mage hver dag, hele dagen! Er snart 10 uker, men trodde ikke det skulle være synlig så fort. Jeg er lita og slank fra før så dette er vanskelig å skjule! ;)

Back
Topp