Oppblåst...

tosmåtil

Flørter med forumet
Flere som allerede har oppblåst mage? Jeg klarer ikke holde den inn...puh. Husker ikke at det var så tidlig sist.

Ja, er oppblåst ja!! Men later som det er 'rester' etter forrige svangerskap, hehe, er noen bukser jeg aldri har fått på meg siden sist jeg var gravid :)

Samme her, går litt opp og ned. Kommer særlig på ettermiddag/kveld, og i dag har det vært skikkelig ille.

Ante ikke at man kunne være såå oppblåst! Har gitt opp jeansene mine allerede, de har blitt for ubehagelige :( tips til hvor jeg kan få kjøpt bukser som er litt løse og som det ca ok ut?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å se at andre også har det sånn ;-) Ser jo 5 mnd på vei ut allerede! kan ikke huske det var så ille sist. ;-)

Går allerede rykter om at jeg er gravid, bor på en liten plass! Også er jeg så oppblåst at jeg ikke klarer å lukke buksene mine! Dårlig kombinasjon! :/

Ingen tegn enda hvertfall.. håper det ikke kommer noe mage på mange mange uker.

Termin 11 mars 2014 ♡

Oppblåst her også.. Måtte gjemme meg under pleddet på sofaen i sta, når svigers var her.. Hehe ;)

Bra at det ikke bare er meg, føler meg ikke så vel når magen står rett ut. Gleder meg til ordentlig gravid mage :-)

I dag tok jeg en bukse ut av tørketrommelen og fikk den nesten ikke igjen rundt magen. *sukk*
Håper det gir seg snart. Skal på badeland med noen venner neste helg.. Hadde ikke tenkt å si noe helt ennå.

Akkurat nå er jeg glad for den ekstra polstringen jeg har, for da syns det ikke så godt at jeg er oppblåst.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp