Oppblåst!!!

*Novemberhåp*

*Lykkelig*
Er det flere enn meg som har en mage som står rett ut ? Jeg er så oppblåst at det er helt utrolig. Noen som vet når dette kan roe seg? Jeg er 7+4 =)

Jeg føler meg også oppblåst om kvelden. Må faktisk ta av jeansen og på med joggis for å få plass til magen :-P

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Nope, og jeg står jo sidelengs i speilet og kan se selv at det er kommet en liten bul, la ut bilde på mage tråden tidligere i dag, og mannen sier så greit her : jammen slapp av, du har jo ikke fått mage allerede, den kommer jo ikke så fort!

Kjenner meg igjen her ja.. Var innom jobb en tur i går med den "bollemagen". Vet ikke om det var noia som tok overhånd, men jeg følte at kollegaene mine stirra litt på magen :p

Jeg har vondt jeg, skikkelige luftsmerter :( spesielt om morningen, når jeg står opp er jeg sprengfull i luft. Da må jeg bare rett på do og tisse så jeg får tømt blæra, da kommer luften litt og litt. Men slitsomt å starte hver dag med smerter og ubehag :(

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Veldig oppblåst selv!
!1372864386218.jpg
Tatt i dag tidlig. Er 6+4

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

det er så grusomt å føle seg tung og oppblåst hele tiden...må tiden gå fort sånn at eg kan føle meg gravid istede :)

Oppblåst ja :/

Ikke spiser jeg og jeg går ned i vekt, men stor mage?! Jadda!

Mulig det kommer av at systemet har vært litt treigt i det siste.

Termin 20 februar

Akkurat samme her! 6+5 her og gått opp maks 0,5 kg men føles som 5 kg ! problemet er jo at jeg er så kort på vei at man ikke kan skylde på babymage heller.. er MYE luft ja! Føler meg som en ballong :P

Variere veldig føle æ. Mandagen måtte æ rett og slett kneppe opp og glide ned glidelåsen på boksa på jobb før d va så ekstremt ubhagelig, men dagen etter gikk d heilt fint..

Jeg også går ned i vekt

og det er fantastisk å komme hjem fra jobb og hoppe i joggebuksa istedet for jeans :-) da kan virkelig magen få litt plass

Back
Topp