Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
min er mye større en din i utgangspunktet(regner jeg met etter å tittet i dagboen din) så jeg kunne lett gått for å være 8mnd gravid om jeg hadde tatt på mammatøy, og latt magen bulejeg også, men nå står den liksom rett ut og er overhodet ikke særlig stram
min er mye større en din i utgangspunktet(regner jeg met etter å tittet i dagboen din) så jeg kunne lett gått for å være 8mnd gravid om jeg hadde tatt på mammatøy, og latt magen bule
jepp.. enig! JEg angrer STORT på at jeg startet å slanke meg som 15 åring. jeg har rett og slett slanket PÅ meg alt for mange kilo!Som jeg sa til mannen min her om dagen, vi er som vi er... det er jammen meg på tide å bare være fornøyd med hvordan man ser ut uten å jage etter noe annet hele tiden... tror jeg har slanket meg on off siden jeg var 12 liksom!! Slitsomt egentlig!! Blir aldri fornøyd gitt!
jepp.. enig! JEg angrer STORT på at jeg startet å slanke meg som 15 åring. jeg har rett og slett slanket PÅ meg alt for mange kilo!
dete r helt skremmende.. har ødelagt forbrenningen min fullstendig... så nå legger jegpå meg om jeg ser på ei brødskive...Ja man får jo et helt sinnsykt rart forhold til mat!
dete r helt skremmende.. har ødelagt forbrenningen min fullstendig... så nå legger jegpå meg om jeg ser på ei brødskive...