Oppblåst:-)

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Føler meg og er ganske oppblåst:-) gleder meg til det går over:-)

Har det også sånn. Mest på kvelden. Sikkert fordi jeg spiser mer på ettermiddag/kveld :p

Mhm! Må holde inne magen:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg føler meg som en ballong!! :P

Ja er ikke lite heller... Håper det går over snart;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg også, men nå står den liksom rett ut og er overhodet ikke særlig stram :p
min er mye større en din i utgangspunktet(regner jeg met etter å tittet i dagboen din;)) så jeg kunne lett gått for å være 8mnd gravid om jeg hadde tatt på mammatøy, og latt magen bule;)

min er mye større en din i utgangspunktet(regner jeg met etter å tittet i dagboen din;)) så jeg kunne lett gått for å være 8mnd gravid om jeg hadde tatt på mammatøy, og latt magen bule;)

Som jeg sa til mannen min her om dagen, vi er som vi er... det er jammen meg på tide å bare være fornøyd med hvordan man ser ut uten å jage etter noe annet hele tiden... tror jeg har slanket meg on off siden jeg var 12 liksom!! Slitsomt egentlig!! Blir aldri fornøyd gitt!

Som jeg sa til mannen min her om dagen, vi er som vi er... det er jammen meg på tide å bare være fornøyd med hvordan man ser ut uten å jage etter noe annet hele tiden... tror jeg har slanket meg on off siden jeg var 12 liksom!! Slitsomt egentlig!! Blir aldri fornøyd gitt!
jepp.. enig! JEg angrer STORT på at jeg startet å slanke meg som 15 åring. jeg har rett og slett slanket PÅ meg alt for mange kilo!

jepp.. enig! JEg angrer STORT på at jeg startet å slanke meg som 15 åring. jeg har rett og slett slanket PÅ meg alt for mange kilo!

Ja man får jo et helt sinnsykt rart forhold til mat!

dete r helt skremmende.. har ødelagt forbrenningen min fullstendig... så nå legger jegpå meg om jeg ser på ei brødskive...

Samme her, den er helt på jordet. Kan ikke spise som normale mennesker ihvertfall. Da blir det en krapp vektøkning! :)

Jeg har også slanket meg X antall år, nå er det nok.
Man må være fornøyd med hvordan man ser ut, og ja jeg har mange kilo for mye. En god del av dem på magen, men hva gjørt vel det når er liten huleboer har tatt plass :-)
Får heller passa på hva jeg spiser :-)

Back
Topp