Oppblåst

Nr2bergen13

Blir kjent med forumet
Jeg har fått litt mage men den er ikke veldig hard men oppblåst. Noen andre som sliter med det samme?:)

Jeg har også fått litt mage, den er bare litt hard. Sliter veldig med å være oppblåst, spesielt på kvelden. Merker også at det har mye å si hva jeg har i meg ;)

Jeg er også oppblåst på kvelden..og er veldig øm nederst i magen..noen andre som er d??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg er også oppblåst på kvelden..og er veldig øm nederst i magen..noen andre som er d??

Ja, kjenner det er ganske ømt nedi der. Men tror nok det er fordi livmoren strekker seg. (har jeg lest hvertfall) :)

Så bra..vært litt bekymret for at noe slal være galt;)

Jeg kaller meg selv "luftballongen" på kveldingene. :p
Ang øm så har det vært mye verre denne gangen enn første. Faktisk vært så ille at jeg og fastlegen min trodde jeg hadde fått cyste igjen. Så derfor har jeg vært på tidlig ul denne gangen, men vi så bare den lille rekne min <3

Også både oppblåst + litt babymage. Og spist altfor mye de første 13 ukene dessverre,så litt juleflesk har det også blitt :-S første mammabukse kjøpt i dag,å himmel,så deilig og mykt og ingen klemming noe sted :-)

Er nok mye oppblåst mage her også.
Men litt av det er nok babymage :)

Jeg er mest oppblåst på kveldene.
Men får jo ikke igjen knappene på vanlige buksene mine lenger.
Samtidig er magen for liten til at jeg føler jeg kan bruke mammaklær ennå.
Prøvde ene overdelen igår, og den var jo litt stor ennå. Magen fyller ikke ut ennå. :-)

Back
Topp