Oppblåst?

3blir4

Flørter med forumet
Flere som har en stor kulemage?  Er veldig tynn fra før av og har nå gravidmage konstant. Flere som spør om jeg venter tvillinger siden jeg kun er 8+2 uker.Magen er hard nederst også.. ! :o

Samme her! Er 12 uker nå, så ikke like oppblåst lenger! Men var veldig oppblåst fra uke 6-10 ca. Ble spurt om tvillinger heletiden når jeg gik gravid med datteren min :| følte meg som en hval!

Oppblåst ja...særlig om kvelden. Har en del ubehag i magen pga dette, det romler og romsterer og blir litt kvalm og uggen av det. Raper mye mer enn vanlig også...litt ekkelt synes jeg.

Ceropegia skrev:
Oppblåst ja...særlig om kvelden. Har en del ubehag i magen pga dette, det romler og romsterer og blir litt kvalm og uggen av det. Raper mye mer enn vanlig også...litt ekkelt synes jeg.

Off jaa. Dritekkelt :( Men det er vel håp da, om at denne type magen skal forsvinne :)

Jeg er 10 uker i dag!! :) Har fått litt mage ja, er ikke bare oppblåst lengre jeg heller. Så trange gensere venter jeg litt med... hehe... Er så tynn ellers så det synes godt nå :) Hurra!! 

Er ikke så masse oppblåst lenger, gav seg for to uker siden ca:-) Litt mage har jeg absolutt fått, men ligger imellom å være litt tjukk og litt gravidmage... Gleder meg til den kommer skikkelig!

Er ikke så masse oppblåst lenger, gav seg for to uker siden ca:-) Litt mage har jeg absolutt fått, men ligger imellom å være litt tjukk og litt gravidmage... Gleder meg til den kommer skikkelig!

Jeg har vært veldig oppblåst helt fra uke 5.. Først de to siste dagene det ikke har vært så ille. Er nesten litt digg, føler meg ikke småfeit. Men samtidig så blir jeg bekymra når magen forsvinner sånn helt uten videre. Gleder meg til UL i uke 12. =)

Magen har begynt å vises litt ja! Men har vært ganske oppblåst i magen tidligere, så vet ikke om det fremdeles henger igjen eller om det er baby magen som begynner å komme! Er bare 9 uker på vei og det er jo litt tidlig til å være babymage.. 

Back
Topp