Oppblåst

Anemor80

Glad i forumet
Jeg er så oppblåst at det kan se ut som jeg er 4 mnd på veiemoticon
Må begynne å skjule det under løse bluser, vil ikke at folk på jobben skal finne det ut enda.
Er det flere som er veldig oppblåste?

Oppblåst som bare det her ja. Luft så det holder
Føle meg feit av luft hehe.

Ja er veldig oppblåst, men trøster meg med at d skal gå over snart:) 

Men dette er mitt andre barn så jeg klarer ikke skjule d så veldig lenge uansett...

Jeg er ikke så oppblåst nå som jeg var sist uke.
Da var det ubehagelig å gå med stramme bukser og jeg feis hele tiden.
De tre andre gangene jeg har vært gravid har jeg også vært oppblåst og veldig luftig fra en uke før ikm til 1 - 2 uker etter ikm.

syns det er så moro at luft og fising vanligvis er skikkelig tabu, men med en gang vi er smelt på tjukken så er det det mest naturlige i hele verden å dele med alle andre  

Er veldig oppblåst jeg og! Sliter litt med magen, mye løs mage o.l. ikke kjekt!! Gleder meg til det normaliserer seg... kan jo nesten ikke spise noe nå uten at jeg reagerer! Hadde det sånn med eldstemann, men da var jeg 7 mnd på vei, så dette syns jeg var litt tidlig...

Ventejente85 skrev:
syns det er så moro at luft og fising vanligvis er skikkelig tabu, men med en gang vi er smelt på tjukken så er det det mest naturlige i hele verden å dele med alle andre  

Er veldig oppblåst jeg og! Sliter litt med magen, mye løs mage o.l. ikke kjekt!! Gleder meg til det normaliserer seg... kan jo nesten ikke spise noe nå uten at jeg reagerer! Hadde det sånn med eldstemann, men da var jeg 7 mnd på vei, så dette syns jeg var litt tidlig...

Ja, er rart hvordan ting som ellers er helt tabu, er noe av det mest naturlige å snakke om når en er gravid.

Jeg har også slitt med magen, har hatt mye løs mage og har hatt mye mageknip. Har vært ganske god de siste dagene, men før det reagerte magen hver gang jeg spiste noe. Ble kjempe vond og var sånn lenge etterpå. Håper det holder seg vekke nå, for er ikke godt å gå rundt med vondt i magen altså.

Oppblåst ja! På kvelden er det værst, da må bukseknappen opp og muligens glidelåsen i tillegg...
Og jeg er bare 4 + 3

Sign på løs mage over her :P Går jo ikke an å spise noen ting uten at det kommer ut.... Charming

Jepp.... her o`, full i luft...... ikke fullt så hyggelig når jeg er på jobb, eller besøk
, kan ikke alltid forutse hvilken fantastiske dufter som kommer med..
emoticon

Back
Topp