Oppblåst!!

bellis

Forelsket i forumet
Hei jenter!
Er det noen av dere som også er helt sinnsykt oppblåst om kvelden?
Magen min ser totalt annerledes ut om morgenen enn om kvelden..[:)]

Jeg også er ekstremt oppblåst til tider..
Kan ha noe med overstimuleringen og gjøre også da.

Jupp.
Helt vanlig.

På morgenen, flat mage, på kvelden, stooor mage. Så kommer den store magen tidligere og tidligere på kvelden, ettermiddagen, formiddagen, vips så er babymagen der også gitt...

Jeg er oppblåst hele døgnet, og spesielt om kvelden. Husker det var sånn sist og, føler meg litt sånn ekstra småfeit når jeg vet at det ikke er den egentlige magen som er der, he he. Har gått opp minst en buksestørrelse på ferien. Vært 2 uker i Frankrike nå, 2 dager igjen...Så jeg kommer også til å få problemer med å skjule dette når jeg kommer tilbake på jobb 1 aug.

Oppblåst hele døgnet jeg...haha...Helt normalt...er hormonene vi nå skiller ut som gjør dette [;)]

Bra å høre at andre også er i samme sko [;)]

ORIGINAL: *Stella*

Jupp.
Helt vanlig.

På morgenen, flat mage, på kvelden, stooor mage. Så kommer den store magen tidligere og tidligere på kvelden, ettermiddagen, formiddagen, vips så er babymagen der også gitt...

jeep!flat om morgenen å stooor på kvelden hihi;)glede meg t d e noge større inni der så jer an store[;)]

Jeg har jo "litt ekstra" fra før, så ser det ikke så godt, men ja.. har blitt mer oppblåst om kveldene spesielt [:)]

Jeg er ekstrem.. Hadde så vondt i magen i går pga det at jeg ikke biste hva jeg skulle gjøre[8D]

ORIGINAL: semine

Jeg har jo "litt ekstra" fra før, så ser det ikke så godt, men ja.. har blitt mer oppblåst om kveldene spesielt [:)]

Sign!! [:D][;)]

ja takk!![:)][:D] på morgenen er magen normal, og på kvelden er jeg plutselig 5-6 mnd på vei etter størrelsen......er tungpustet osv...[:D]

Back
Topp