Oppblåst?

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Nope ikke nå mere!! noen flere som har det sånn? Jeg er liksom ikke så oppblåst lenger som det jeg var..

nei er ikke det... virker som om den som er der nå er en liten babybulk[;)]

Ja oppblåstheten kommer først så vi skal se gravide ut.. så gir det seg når baby magen kommer liksom.. hehe

Ikke like mye som jeg var. Men litt[:D]. Vet ikke om jeg har liten kul, er oppblåst eller bare har blitt feit=P. haha.

ORIGINAL: Jaybird

Ikke like mye som jeg var. Men litt[:D]. Vet ikke om jeg har liten kul, er oppblåst eller bare har blitt feit=P. haha.

ser den [8D]
Jeg savner min oppblåste kul siden den jevna ut bil ringen.. haha

Jaaa, det er heldigvis over..er ikke godt å gå sånn =)
Meeen, så synes magen godt fordet da...det er en kul der, og alle kommenterer den om dagen[;)]

Men føler meg egentlig halvfeit fordet..gleder meg til den kommer sånn ordentlig ordentlig [:)]

Jeg gleder meg til det blir ordentlig kul! Vet jo ikke hva man kan kalle det jeg har nå=P. Haha.

jeg er KJEMPESTOR som et fjell og folk tror jeg er rundt 6 mnd på vei............ herregud hvordan skal dette ende [8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Jeg sliter fremdeles med kvalme(ikke like ille), og har lagt merke til at jo kvalmere jeg er, jo mer oppblåst blir jeg. Men var mer oppblåst i 1 trimester.

Jeg ser veldig gravid ut!! [:o]

Husker sist, da hadde jeg helt flat mage på ordinær ul og var livredd det ikke var noe inni der [8D]

Ja nå tror jeg der er babykulen som kommer til syne [;)]

Var oppblåst, men så forsvant det igjen. I går kveld kom det plutselig en liten kul på magen. Hjelp! Plutselig fikk jeg litt babymage. Å jeg som bare er i uke 10 [8|].
Hadde liksom tenkt å holde det hemmelig to uker til

Back
Topp