oppblåst som en ballong

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Hei, jeg føler magen holder på å sprekke, det kjennes ut som om jeg har svelgt flere liter med luft :smiley-ashamed004 Noen der ute med tips til matvarer? er ganske forstoppa også.
Er 7+6 i dag og magen strutter, sikkert rett før jeg flyr avgårde :dontknow

Samme her. Det ga seg en ukes tid og "alt kom ut". men nå er jeg tilbake til start. Føler meg full av dritt :wtf:

Har ikke slitt noe med oppblåsthet i svangerskapet til nå. Men hvis jeg er oppblåst til vanlig hjelper det bare å være i bevegelse. Gjerne gå en tur og slippe all luft ut :rolleyes: Jeg er veldig flink til å holde igjen hvis jeg må prompe, og det er ikke bra :wacky: Noen ganger har det vært så ille at jeg har gått inn på badet og gjort alle mulige rare yogabevegelser og hoppa og sikkert sett gal ut, bare for å få litt fart på tarmene :laughing001

Samme her. Det ga seg en ukes tid og "alt kom ut". men nå er jeg tilbake til start. Føler meg full av dritt :wtf:

Ja, føler meg rett å slett helt stappa :laughing002 Magen er kulerund, enten så er dette også tvillinger eller så er jeg bare totalt full :yuck:

Har ikke slitt noe med oppblåsthet i svangerskapet til nå. Men hvis jeg er oppblåst til vanlig hjelper det bare å være i bevegelse. Gjerne gå en tur og slippe all luft ut :rolleyes: Jeg er veldig flink til å holde igjen hvis jeg må prompe, og det er ikke bra :wacky: Noen ganger har det vært så ille at jeg har gått inn på badet og gjort alle mulige rare yogabevegelser og hoppa og sikkert sett gal ut, bare for å få litt fart på tarmene :laughing001

hahaha, det skal søren ikke være bare bare å lage barn xsmile9

Periodevis her - dager som idag, helt fin og kjenner inget....men søndag var helt på tryne, da føltes det som jeg måtte være obs på hvordan jeg satt og gikk, da det kjentes ut som jeg skulle gå i lufta :laughing005 klarer ikke se noen sammenheng med hva jeg spiser feks.....

Er ekstremt oppblåst selv. De siste dagene har jeg følt magen er så stinn og får liksom ikke ut lufta heller :wtf: var litt av og på fra uke 7 ca og nå i uke 12 er det blitt så mye verre o_O

Jeg var ekstremt opplåst et par uker tidligere i graviditeten. For meg tror jeg det hjalp å overspise frukt og grønt, særlig plommer, pærer, nektariner osv. Plutselig løsna det og jeg prompet og bæsjet ut det meste :dance011:gen014

Haha, kan kjenne meg igjen i den yogastunden på badet!:happy093

Periodevis her - dager som idag, helt fin og kjenner inget....men søndag var helt på tryne, da føltes det som jeg måtte være obs på hvordan jeg satt og gikk, da det kjentes ut som jeg skulle gå i lufta :laughing005 klarer ikke se noen sammenheng med hva jeg spiser feks.....

samme her, helt utrolig :confused004 klarte nesten ikke gå normalt på jobb i dag en gang:smiley-ashamed004

Er ekstremt oppblåst selv. De siste dagene har jeg følt magen er så stinn og får liksom ikke ut lufta heller :wtf: var litt av og på fra uke 7 ca og nå i uke 12 er det blitt så mye verre o_O
Ja, visste ikke det var mulig en gang, akuratt som om hele systemet står i vakuum :nailbiting:

Jeg sliter også med treg mage. Har ikke vært på do på 3-4 dager og det kjennes :yuck: Promper mye da, så får ut litt :oops: Er ikke så oppblåst, men det pleier jeg aldri å være ellers heller.

For meg er det å kutte mel som hjelper, men det er nok pga en personlig intoleranse og ikke et generelt nyttig tips. For å få fart på magen hjelper det å drikke mye og spise mye fett.

Til tider innmari oppblåst jeg også! Sliter litt med tarmene for å si det slik, men etter å ha begynt med Lactulose så har ting blitt litt lettere også. Må bare jobbe med å få i meg enda mer fiber :smiley-ashamed004

Back
Topp