Oppblåst sier du..?

Haha:-) akkurat samme med meg i går, men jeg jobber som lærer og går hele tiden :-D

Ikke noe kjekt. Heldigvis har arbeidsbuksen min alltid vært litt for stor. Så begynner endelig og passe nå :happy: Bruker også tettsittende skjorte på jobben. Har bare nå begynt med og gå med genser utenpå der igjen :happy:

Ja du er ikke alene, men her et det aller verst på kvelden :)

Hehe...godt vi er flere :D Jeg har faktisk kjøpt meg en mammabukse fordi det er så ubehagelig å gå med mine vanlige bukser. Og denne buksen er bare helt fantastisk, så deilig å gå med :)

Her kommer oppblåstheten mot kveldene :p Gleder meg til det blir en skikkelig babykul ❤️

Her er jeg også oppblåst, hele døgnet! Gleder meg veldig til det faktisk er babyen som lager kul på magen :D Håper det skjer litt tidligere denne gangen :)

Melder meg på dénne...
Her er joggebukser og mamma-bukser fra forrige svangerskap allerede tatt i bruk...
Skal jo null press til før det bli ubehagelig o.O

Gleder meg også til at det ikke bare er luft som skaper mave ;)

Hehehehe, nå lo jeg godt på jobb :p Ja, sånn er det å være gravid :D :p Kjenner jeg må ha et større belte selv.

Aaaalt for oppblåst jeg også! :p

Jeg synes det ser ut som jeg er flere mnd på vei allerede. Våkner opp fin og smal, men magen begynner å bule allerede etter frokost. Det blir bare verre og verre i løpet av dagen. Er bare 7+0. Lurer på om folk begynner å få mistanker allerede.. Når jeg føler meg så stor nå, hvordan vil jeg se ut ved uke 12?

Hahaha!!! Måtte le høyt :D
Ikke blitt opplåst og var ikke det i forrige svangerskap heller. :O

Glad jeg er i permisjon og ikke skal tilbake i jobb før jeg forteller arbeidsgiver om graviditeten Ellers hadde jeg hatt problemer med buksa

Hehe fantastisk bilde

Sykt oppblåst her også!!! Ser skikkelig gravid ut for å si det sånn.... Må velge klær med omhu for tiden for ikke å bli avslørt.....

Haha, du er ikke alene ihvertfall! Jeg er skikkelig oppblåst prøver å skjule det så godt jeg kan.

Så oppblåst at klær ikke passer, måtte ut å kjøpe nye klær til jobb. Endte faktisk med å kjøpe et par mamma-skjorter og en mamma-kosebukse. Utrolig deilige bukser, og vet de holder lenge:D

Back
Topp