Oppblåst sa du??

Håper<3

Elsker forumet
Huff, syns magen vokser hver dag... Prøver å holde magen inne, men ikke sjangs, umulig å ha på buksene mine å... Vondt når noe presser på... Skal jo lissom holde dette litt hemmelig da, men trur jeg blir gjennomskuet snart!

Jeg også, og det noe så voldsomt.
Særlig på kvledstid!

Her også, kun joggis som teller her i huset om kvelden,

Samma her! Tror samboeren kommer til å bli lei av å se meg i joggebukse/pysjbukse etterhvert :P

Jeg er ikke kommet dit enda.. Heldigvis! Men merker at sulten har tatt seg opp. Vil ha mat mye mer regelmessig enn jeg pleier.

Ikke kommet dit ennå heldigvis men tror magen kommer fort så det blir nok mye vide, behagelige bukser eller skjørt med strikk fremover :)

Merker det jeg også, allerede, spesielt på kvelden. Nærmest så jeg ikke tåler å spise noe heller før magen buler. Og dette SKAL holdes hemmelig så lenge som overhodet mulig....

Merker det godt! Jeg ser allerede små "feit" ut. (er ikke kjempe tynn til vanlig, men har ikke så mye mage). Til vanlig pleier jeg å gå i sånne basic tynne gensere fra Cubus. Men det er kun hjemme nå, ellers kommer folk til å skjønne det med en gang :rolleyes::p

Back
Topp