Oppblåst og halsbrann

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Uff, den halsbrannen altså, det var en av grunnene til at mistanken om graviditet dukket opp. Og den er sååå plagsom, men også velkommen.

Så var det oppblåst mage da, jeg er til vanlig ganske "ikke oppblåst", nå ser jeg egentlig ganske feit ut. Hva kan man gjøre så man slipper å være SÅ oppblåst? Må man bare finne oss i det? :banghead::sour::D

Jeg har bittelitt halsbrann til vanlig, og det har definitivt blusset opp! Heldigvis har jeg medisin mot det da, men må bytte merke akkurat nå.

Hvis det blir skikkelig ille ville jeg bedt om resept på Omeprazol Pensa.

Halsbrann var rene torturen for meg ved forrige graviditet, og har allerede begynt å legge merke til det nå :(
Til vanlig er jeg sjelden plaget av det. Fikk ikke noe for det forrige gang, men lurer faktisk på om jeg skal be om noe nå. Drakk natron døgnet rundt sist :hilarious:

Halsbrann var rene torturen for meg ved forrige graviditet, og har allerede begynt å legge merke til det nå :(
Til vanlig er jeg sjelden plaget av det. Fikk ikke noe for det forrige gang, men lurer faktisk på om jeg skal be om noe nå. Drakk natron døgnet rundt sist :hilarious:
Det synes jeg du skal. Det er tungt å være babyfabrikk, ikke vits i å gjøre det verre enn det trenger å være. :) Iallfall så lenge det anses som trygt.

Det synes jeg du skal. Det er tungt å være babyfabrikk, ikke vits i å gjøre det verre enn det trenger å være. :) Iallfall så lenge det anses som trygt.
Ja er nok gjerne bedre å få noe på resept enn å drikke litervis med natron vann :woot:

Oppblåst som en ballong her. Alle buksene føles kjempetrange selv om jeg bare er 5+0 og reken er på størrelse med et sesamfrø

Forrige svangerskap måtte jeg ha novaluzid tilgjengelig hele tiden, da mener jeg overalt, i veska, i bilen, på nattbordet, i kjøkkenskap. Tror jeg brukte 1 1/2 pakke med 100tyggetabeletter i:bored: men det hjalp vedlig godt for megxsmile9

Oppblåst som en ballong her. Alle buksene føles kjempetrange selv om jeg bare er 5+0 og reken er på størrelse med et sesamfrø
Haha er d kun hormonene som gjør deg rund og fin? Som du sier, reka er jo på strl m et sesamfrø :D:D

Back
Topp