Oppblåst :O

Spent:)

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Er så sinnsykt oppblåst!! Og har kjempe treg mage!! Veldig travelt! Det er Ok å ta levolac sant?

Treg mage her også men ikke så oppblåst. Tror det er dag nr 2 uten nr 2 [emoji85] får kanskje prøve lactulose jeg å :)

Veldig oppblåst, men ikke noe treg mage.
Håper oppblåstheten forsvinner snart og det blir en babymage i stedet.

Jeg er også veldig oppblåst for tiden. På kveldstid ser det ut som jeg er 4-5 måneder på vei, selv om jeg ikke har lagt på meg et gram så langt i svangerskapet :nailbiting:
Magen funker heldigvis fint her i gården da!
I tillegg til lactulose kan du prøve å spise svisker, det har i hvert fall jeg tidligere opplevd at har god effekt. Sørg også for å få i deg nok væske og beveg deg! Fysisk aktivitet er supert for å få litt mer fortgang på systemet!
;)

Leste at det var visst bra at maten gikk tregt igjennom systemet for da får den lille trukket til seg så mye næring. Men er kanskje litt drøyt å ikke få gå på do på en uke.. her går det maks 2 dager så går greit her foreløpig :)

Her er det enten forstoppelse eller diaré. Flotte saker!
Synes det hjelper å drikke masse, spise minst tre porsjoner frukt om dagen og gå, gå og gå hver eneste dag.

Her er det enten forstoppelse eller diaré. Flotte saker!
Synes det hjelper å drikke masse, spise minst tre porsjoner frukt om dagen og gå, gå og gå hver eneste dag.
Har også en sånn enten/eller deal med kroppen ...

Har også en sånn enten/eller deal med kroppen ...

Henger meg på[emoji12] enten eller mage her og... Også så ekstremt luftig, både den ene og andre veien[emoji849] jeg begynte med miniform etter mye kolikk- lignende luftplager! Er fortsatt mye luft, men ikke så mye av den smertefulle varianten lenger[emoji1373]

Back
Topp