oppblåst magen! !

Jasminaugust2016

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sensommerbarna 2016
Jeg er i 13+4 men fortsatt har oppblåst mage med kvalme og nesten ikke noe lyst på mat. Absolutt ingen lyst, særlig middager:( Det siste jeg får i meg er rundt kl 13. Er her noen som sliter med sånne ting? hva gjøre dere? hjeeeeeeeeelp:(

Matlysten er det ingenting i veien med her heldigvis XD ikke noe særlig å gå på så det var i grunn særs viktig. Men den oppblåste magen er i aller høyeste grad tilstedeværende :( Desverre ingen mattips da jeg som vanlig har lyst på absolutt alt hele tiden. Men hjemmelagede smoothier er kanskje en god ide? Friskt og godt å veldig næringsrikti et og samme glass ;-) hjemmelagde grønnsaks, frukt eller bærsmoothier er rågodt

Smoothie funker bra her også, og litt salte kjeks OL. Min erfaring er at jeg blir mindre kvalm om jeg spiser små HYPPIGE måltider. Går det for lang tid mellom jeg spiser blir jeg hvertfall kvalm.

Jeg å må spise ofte XD ble bedre når jeg rundet uke 12 da.

Kvalm og atter kvalm.. Oppblåst hele tiden, men er jo ikke alltid man får ut lufta heller.. Er 12+4. Har prøvd å stå på alle fire, ligge på siden, på magen, drikke cola, nyco.. Men hjelper lite.. Sulten er jeg støtt :P håper du finner ut noe som hjelper.. Veldig plagsomt! :P

Sent from my IPhone 5C :)

Kvalm og atter kvalm.. Oppblåst hele tiden, men er jo ikke alltid man får ut lufta heller.. Er 12+4. Har prøvd å stå på alle fire, ligge på siden, på magen, drikke cola, nyco.. Men hjelper lite.. Sulten er jeg støtt :P håper du finner ut noe som hjelper.. Veldig plagsomt! :P

Sent from my IPhone 5C :)

Hva med å massere magen? For å få ut luft? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar lactulose for å få igang systemet. Legen min såg på ul at det var enormt mye luft i tarmene mine og jeg hadde i tillegg mye verk på høyre side i magen. Så ble anbefalt å ta dette til hvert måltid. Har hjulpet meg mye og verken er borte :-)

Back
Topp