Oppblåst mage

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Er det flere som er såpass oppblåst, at dere kan se at dere er gravide. Jeg har hatt flat mage hele tiden, og nå er det en liten kul der. Vet dem sier at man får fortere mage etter flere barn, dette blir min 3 :)

Dette er mitt andre svangerskap og det syns godt allerede. Veldig mye luft og. Må nok snart til innkjøp av noen gravid bukser, for går bare i kjoler som ikke strammer nå:-)

Eg er rund fra før av så tar nok en stund før det viser her heldigvis :)
Men sist husker eg at det viste ganske fort, var ca 4 mnd når bumpen kom :)

Jeg har mye luft, men kan ikke se det noe særlig. Ikke tenkt over det..
Shortsen strammet litt i går..

Hos meg merker jeg at jeg burde trenge andre bukser snart, buksene mine strammer allerede litt. Bruker XS og 34, og den i dag jeg har på meg, kunne jeg ikke ha på meg normalt. Hadde ikke trodd den skulle komme så fort, men er oppblåst da

ImageUploadedByBV Forum1435497888.870837.jpg Min mage pleier å være ganske flat, så ser tydelig hos meg nå at det er litt der.

Merker det godt faktisk,er nr 2 her,men håper det bare er luft, klart lissom kle trekke inn magen som før..hehe

Har heldigvis ikke blitt oppblåst ennå. Håper det holder seg for jeg skal gifte meg om to uker. Wæææh

Kjempe oppblåst :-/

Oppblåst ja :-O nr 2 på vei

Jøss, så gøy at dere har fått mage allerede. Her er det ikke antydning til mage enda, men har heller aldri vært gravid før. Gleder meg til den kommer!

Jeg er gravid med nr 2 og har ingen antydning til gravid mage :-) forstår egentlig ikke helt hvordan man kan få mage når fosteret er som på størrelsen til en ert. Jeg er 6+3 :-) fikk ikke mage før 16 uker med mitt første svangerskap

Jeg er gravid med nr 2 og har ingen antydning til gravid mage :-) forstår egentlig ikke helt hvordan man kan få mage når fosteret er som på størrelsen til en ert. Jeg er 6+3 :-) fikk ikke mage før 16 uker med mitt første svangerskap
Livmoren utvider seg jo allikevel, så man kan brått få litt mage! ;-)

Back
Topp