Oppblåst mage!

MammaMia:)

Glad i forumet
Er det vanlig og ha stor oppblåst mage allerede??
Har en liten baby på 9mnd så det er ikke så lenge siden forrige svangerskap, kommer magen fortere den gangen her da?
Det skal bli vanskelig og holde det hemmelig en stund til om det fortsetter sånn :)


Sitter på mobilen
 
Jeg er førstegangs og er veldig oppblåst! Tok to bilder med 30 min halvtime for noen dager siden, der ser man det veldig tydelig :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Olak, er vel kansje ganske vanlig da:) jeg har 3 barn og har ikke fått mage før lengre uti med dem, men ikke alle ganger er lik heller :)


Sitter på mobilen
 
Det arierer veldig. her forrige dagen så så jeg ut som jeg var halvveis i et svangerskap :p
Men nå er jeg tilbake til normal størrelse.
 
Det arierer veldig. her forrige dagen så så jeg ut som jeg var halvveis i et svangerskap :p
Men nå er jeg tilbake til normal størrelse.
Samme her :p går fryktelig opp og ned altså! Merker det godt på buksene som sitter bra på dagen men på kvelden nesten sprenger


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Samme her :p går fryktelig opp og ned altså! Merker det godt på buksene som sitter bra på dagen men på kvelden nesten sprenger


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg må innrømme at jeg har vært føre var og kjøpt en gravidebukse :p
Den er alt for stor om magen enda. :p
 
Magen har alt poppet ut her, men har jo 4 andre svangerskap bak meg så ikke rart den er der alt..Oppblåst er jeg også, men ikke på morgen..Da er magen der uansett så tror jeg skal få problem m å skjule om den skal fortsette å vokse så fort..Var til vanlig rimelig flat over magen så merker d godt;)På ettermiddagen klarer jeg ikke å gå i mine vanlige jeans så her har jeg alt tatt i bruk mammabukser:p
 
sært at det er så forskjellig! null mage her gitt,men den kommer nok,allefall etter 12 uker :)
 
Har veldig oppblåst mage jeg også. Gleder meg til oppblåstheten går over. Og gleder meg til gravidmagen popper frem :)
 
Her varierer det veldig fra dag til dag :)
 
Ja jeg har fått bemerkninger om at jeg har fått "gravid"-mage allerede. Synes det er litt kjipt, da det er så tidlig. Litt flaut liksom :p men snakket med legen forrige gang om det, da var den også tidlig ute, for kunne ikke skjønne magestr når det kun var en liten ert inni der.. og han forklarte for meg at siden jeg har en kort overkropp og en livmor som vokser veldig fort i starten, så presses innvollene ut da de ikke har noen annen plass å "gå", og derfor får jeg en mage på str med et vanlig sv.skap i 5mnd.. Men av erfaring så stagnerer den heldigvis, før den begynner å vokse igjen den siste halvparten ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Back
Topp