Oppblåst mage

Kristianne

Blir kjent med forumet
Er det andre her som også har veldig oppblåst mage? Jeg er fem uker på vei, men må gå med vide gensere fordi jeg vil ikke at folk skal lure ( f.eks naboer). Jeg syns det er helt merkelig, men kanskje det er slik med nr to... hehehe

jepp, vært oppblåst siden jeg var 5 uker jeg også...gleder meg bare til den ordentlige babymagen kommer..men er vel ei stund til enda :-P

Jeg er fortsatt oppblåst, og er 8 uker i morgen :) Er ikke lett å skjule noe nei, føler alle nistirrer på magen min!

Og hadde det ikke sånn med nr 1, så er jo litt rart..

hihi, veldig her også! (er gravid med nr to jeg og, og husker ikke det var så mye sisst!!!) Begynte nesten å lure på om det gjemte seg to der inne da magen begynte å bli så stor.. Men Satser på at det bare er oppblåsthet og blir glad for å høre at det er flere av oss;-)

Trur nok desverre at med nr to så er magemusklene også litt strekt, så det vil synes litt før....Hvertfal ltrur jeg det vil skje med meg..hahaha

Jeg er 6 uker og fryktelig oppblåst!! Føler ikke jeg kan gå med noen av de normale klærne mine lenger og det kan være ganske frustrerende. Tar ikke så mye ut til folk heller fordi jeg nå liker best klær som ikke er ubehagelig stramme rundt livet og kan skjule den struttende luftmagen min :P

Går det noen gang over før det er gått 3 mnd?

Fint å høre det er normalt ja :) Lider av samme plage jeg og! Om morran er det ok men så eser jeg sakte men sikkert ut til ca 5mnd stadiet..Ikke er det godt med stramme klær så må ta hensyn til det allerede og det er egentlig litt irriterende!

Ikke noe spesiellt luftgivende i kostholdet heller så håper det gir seg etterhvert! Har også kutta løk fra kostholdet (ettersom jeg ikke klarer smaken..sånn plutselig..)

Men håper igrunn det ikke gir folk grunnlag for mistanke riktig ennå..litt tidlig for sånne spørsmål synes jeg..

Jeg er gravid med nr 1 og opplever en veldig oppblåst mage. Hver gang jeg setter meg ned må jeg kneppe opp knappene i buksa. Jeg ruger på en IVF spire og har vært like oppblåst i magen siden modningen av eggene. Det ser ut som jeg er flere måneder på vei ikke 6 uker.                

Ja er kjempe plaget!! Kan ikke ha inntilsittende klær for da synes det absolutt. Hadde samme problem med første mann, men ikke så ille nei. Er 6 uker i dag og har hatt problemet siden eg var 4 uker på vei. Eg føler det har roet seg bitte litt no, men må enno gå med løse klær. Gleder meg til å gå med myke og strechy klær igjen når eg kan vise frem magen på høsten :-) Sånn tenker eg for tiden for å ha noe å se frem til, tenk så fin den genseren blir med litt mage i, eller den toppen =P He he.. 

Bra det ikke bare er jeg som har oppblåst mage... Jeg tenkte på det i dag, at fortsetter det slik må jeg snart over på mammabukser og det vil jeg jo helst ikke før det har gått tre mnd....

Her i gården plages jeg også med oppblåst mage, her går det mest i joggebukse å samboers t-shorter:P vist jeg drar på besøk så tvinger jeg på meg en dongeribukse for en liten stund, men den ryker fort når jeg er kommen inn døren hjemme ijænn:P
spesielt på ettermiddagen og kvelden føler jeg meg veeeeldig tung og oppblåst.
ser ikke ut som at jeg er i slutten av 5 uke liksom!

Jeg har vært oppblæst siden testen viste positivt. Skikkelig oppblåst.. men men sånn er det nå bare :P

akk ja, her er det og store genserar som er blitt brukt :p Glede meg t å spre nyheten og den skikkelige babymagen komme fram

Vi är många uppblåsta här - gott att höra att man är "normal":-)
Har just gått in i vecka 7 å tycker byxorna sitter lite väl tajt över nedre delen av magen...
Känns helt vilt att redan nu börja fundera på att köpa nya kläder! Någon som gjort det redan kanske?

jeg er også skikkelig oppblåst denne gangen, føler folk kan se at jeg er gravid allerede..med første så fikk jeg ikke mage før 6-7 mnd så dette er uvant

Jeg har blitt oppblåst de 2 siste dagene....  Kunne godt vært foruten. Må gå med skikkelig løse tunikaer/genser for at d ikke ska se skikkelig ut som jeg er gravid allerede...

Når pleier dette å begynne? Ikke antydning til slikt her.

no.2 på vei her å. Og føler meg veldig oppblåst! Følses nesten som det er en ballong som har mistet luften og begynt å pumpes opp igjen:p har jo ikke fått stramma opp etter fødselen, selv om jeg har gått ned alle kg fra sist (opp25kg da). Så håper inne det blir værre. Slapper jeg av i musklene blåses den opp:p

Back
Topp