oppblåst mage.

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Flere som slitermed det? Har gjortdet i alle mine svangerskap og det kommer bare tidligere og tidligere for hver gang. Det  er ikke litt heller,helt ekstremt.  Syns t.o.m godt under en tunika
så her i gården kan man bare glemme å ha sin egen store  hemmelighet for seg selv en stund.

Jeg har det.. Det er et vanlig PMS symptom for meg og, men det var det som fikk meg til å ta en test i går, for da var det ekstremt!

jepp verst på kvelden

jeg blir veldig oppblåst på kvelden.. masse, masse luft. huff, stakkas samboeren :P 

nnugni skrev:
jepp verst på kvelden

Ja, veldig oppblåst mage - spesielt om kvelden. Da ser jeg ut som jeg er månedsvis på vei. Håper det roer seg etter hvert her...

Jeg er også veldig oppblåst om kveldene. Jeg har prøvd å legge merke til om det kommer av noen spesiell mat e.l, men jeg synes liksom det ikke har noe sammenheng med mat heller.

Behagelig er det ihvertfall ikke. 

Jeg har også det samme problemet.. Er "bare" 8 uker på vei, og både mor og svigermor har gjettet seg til graviditeten allerede. Ser positivt på det: med så oppblåst mage slipper man å lure på hvordan man skal fortelle familien at man er gravid :) hihi. 

Jeg er veldig oppblåst, har egentlig vært det i mange mnd nå :/ Så redd det ødelegger litt for babymagen min, når den kommer!

Oh yes!

Oppblåsbar ballong her om kvelden :p

Eg og har det, føle eg ser ganske stor ut allerede og e nok sje lenge før folk ser at det skjer någe!!

Godt jeg ikke er alene:) Har har jeg sagt "hade favoritt jeans,sees neste år" og "velkommen mammatøy og kose bukser". Ser ut som jeg er halvveis dagen lang. Orker ikke prøve å skjule det.. Skal ta hcg prøve på onsdag og fredag så håper bare at alt ser bra ut der:) Også håper jeg tiden går fort til ul rett over påske:)

jeg er veldig oppblåst og vert det i 1,5uke er bare 4+4 nå.. det er vanlig pms tegn for meg også, så fryktet en stund det var tante rød som skulle komme, men det var det ikke denne gangen:-) håper jeg slipper å vær like oppblåst hele svangerskapet..

veldig oppblåst her og:/ føler alle stirrer på magen miin.. huff, litt tidlig å fortelle de enda synst jeg ..

Back
Topp