oppblåst mage!

lilly26

Betatt av forumet
er det fler enn meg som er plaget med det? herregud ser ut som jeg er høy gravid alt jo.. hehe.

Jeg har vært helty utrolig oppblåst de siste dagene ja.. Men jeg vet jo ikke om det er fordi jeg er gravdi enda da, jeg pleier alltid å være opblåst rett etter eggløsning jeg.. Ser som regel gravid ut da.. :(

Jepp, her er magen som en ballong... Hadde det samme sist også. Så jo høygravid ut allerede i uke 8....

Ja det er nesten flaut. Går jo mye i tights og tunika - så ser ut som den kula...

Er drøyere rundt magen og buksene er trangere.. men vekta er den samme!

Hehe, jepp her og. Blaut-feide som vi sier på stavangersk ;)

godt og høre at det ikke bare er meg...:) syns nesten det til tider er ubehagelig,men gleder meg til den ordentlig kula kommer:) er liksom litt små flaut og være 5 uker på vei og se ut som fem måneder.. hehe

Lilly26 jeg føyer meg i rekken på den kommentaren. Herre gud jeg kommer til å bli avslørt leeeenge før 12 er gått! Den er grei!emoticon

Jeg har også fått det :S Merker at jeg må være suuupernøye med hva jeg spiser for tiden :))

Takk gud, for at vi er flere. Jeg ser ikke ut! I tillegg til at jeg har noen ekstra kg rundt magen så har den blåst seg skikkelig opp og jeg går med DEN svaien i ryggen. Tar meg i det flere ganger om dagen og må liksom rette meg opp igjen. emoticon

Back
Topp