oppblåst mage

venter nr 2

Glad i forumet
er det mange som har veldig oppblåst mage slik at det ser ut som du er mange fler mnd på vei?
Jeg har det og allerede noen som har kommentert at jeg har fått større mage... tror det kan bli veldig vanskelig å gjemme bort magen en mnd til.

Jepp, har vært oppblåst en stund jeg nå[:)]
Jeg syns det er moro når jeg er sammen med folk som vet det, men ellers pleier jeg å ha på meg en glidelåshettegenser eller noe, så det skjules litt[:)]

jeg har vært forstoppet så har hatt ganske grei oppblåsning selv..
det gikk noen lunde over når jeg fikk tarmene igang igjen.

jeg ser høygravid ut!!! Godt jeg har mage fra før av!! igår var magen min så stor at jeg så fødeklar ut[8D][8D]Tuller ikke! Så jeg greier nok å gjemme den en stund til[8D] Lenge leve Feite-Doris[:D]

jepp, laget en tråd på det i går....skikkelig struttemage, nesten sånn jeg hadde ved 18 uker sist [;)]

hørt at man får mage fortere med andremann, men jeg har ingen fra før[;)]
Den er bare så stor.. men er jo gøy også da, men syns det er litt flaut når noen spør hvor langt jeg er på vei og jeg sier 8 uker også har jeg den magen.. hehe
men godt å se det er fler... da er jeg kankje ikke så unormal[;)]

Går i de vieste klærne jeg har. Er litt oppblåst. Men så fort jeg spiser ser jeg ut som jeg er halvveis=P. hehehe.
Også har jeg gått opp 1kg O.o. Momsemomsemomse!

jeg er oppblåst! har faktisk bukser jeg ikke får på mg for tiden... [8D]

Her synes ingenting her[&:] Men har blitt litt var for trange bukser som klemmer på magen. Så det brukes kun på jobb nå.

ja uffh... dongeriboksene er for stramme:O men bare rundt livet da heldigvis=) ser jo 4mnd på vei ut.. jeg vet ikke hvordan det er nå som jeg er gravid for andre gang:P men...

Føler meg nesten 5 mnd på vei .. Har utrolig mye luft i magen også promper hele tiden... [8D]

Er skikkelig ubehagelig med bukser som strammer rundt magen også=P Er som en ballong som kan sprekke. Ojojoj, føler at jeg ser skikkelig gravid ut:D

ORIGINAL: Camilla!

Her vises egentlig ingenting [&:]

Camilla! heldig du er som ikke har oppblåst mage... :)
jeg føler meg skikkelig heldig etter at jeg satt på do i halve natt og oppblåstheten gikk godt ned og jeg kunne ta på meg dongeri buksen igjen..

Back
Topp