Oppblåst! *kjempe lei*

LykkeMamma

Flørter med forumet
Det er så ubehagelig føler at magen min sprenger snart :(

jeg var slik i første sv.skapet og er det nå også, men føler at det ikke er sååå gale denne gangen, men kanskje det vil bli verre?! 

du får slippe ut mye av luften da, det hjelper litt

Jeg føler jeg er verre nå enn det jeg var med nr 1 :(

LadyOnHeels skrev:
jeg var slik i første sv.skapet og er det nå også, men føler at det ikke er sååå gale denne gangen, men kanskje det vil bli verre?! 

du får slippe ut mye av luften da, det hjelper litt

Da er vi flere! Det ser ut som jeg er halvveis allerede! Håper det går fort over!!

Samme her :)
Linnkri skrev:
Da er vi flere! Det ser ut som jeg er halvveis allerede! Håper det går fort over!!

Mee too!!!
Ikke lett å skjule graviditet med den magen. Hadde jeg vært 12-16 uker på vei så kunne jeg framhevet den i stedet for å prøve veldig å skjule.

Hver gang jeg spiser så gjør det vont liksom æsjamei :(

Jeg har faktisk begynt å få "litt" mindre oppblåst mage, men fortsatt veldig stor! håper ingen på arb. tenker at jeg er gravid! vanskelig å "holde" magen inn også, og en skal vell kanskje ikke gjør det?

har også det problemet, sjefen spurdte fredag om det var noe på gang, syns jeg hadde fått mage:::::  da jeg møtte han på fest lørdagen og han såg eg ikkje drakk, ble mistanken større, og han ble ikkje blid for å si det sånn:P    Men syns det er kos med litt mage, fordi om jeg vet det ikkje er en babymage enda:)

Back
Topp