Oppblåst gjennom hele svangerskapet?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Er det vanlig å være oppblåst gjennom hele svangerskapet? Jeg er så ekstremt oppblåst på kveldstid - så jeg ser jo ut som om jeg er minst halvveis på vei og ikke bare 11 uker. Lurer på hvordan det da blir når jeg faktisk får skikkelig babymage og i tillegg evt blir oppblåst [emoji33] kommer jo til å sprekke da [emoji28][emoji28][emoji28]

Jeg mener og huske at jeg ikke var så oppblåst etter uke 13ish med de andre to, men jeg har oppdaget så mye i det siste som jeg ikke husker at jeg tørr ikke si for sikkert.

Jeg mener og huske at jeg ikke var så oppblåst etter uke 13ish med de andre to, men jeg har oppdaget så mye i det siste som jeg ikke husker at jeg tørr ikke si for sikkert.

Da håper jeg at det sakte men sikkert gir seg litt, for det er ekstreme mengder luft i magen og ikke minst noen ufyselige gravid-fis som kommer ut [emoji28][emoji23]

Håper det går over:nailbiting: kan ikke huske at det var så ille med de to andre..huff, ser ut som jeg er 9 mnd på vei på kvelden:p

Med meg har oppblåsningen gitt seg veldig i andre trimester :)

Her roet det seg litt mellom uke 8 og 9 :)

Den oppblåstheten kom som en overraskelse på meg, har ikke hørt noe om det før jeg ble gravid selv. Men det er virkelig et problem når det kommer til klær. Hjemme går jeg stort sett bare i t-skjorte og truse/shorts fordi det er så ubehagelig med alt som strammer på magen :wtf:

Jeg er ikke mer enn 8+1, men har sett supergravid ut de to siste ukene. Ingen klær kan skjule den gode bulen på magen [emoji39] krysser fingrene for at det snart minsker litt [emoji16]

Back
Topp