Oppblåst fra en annen verden eller så er det to.

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Haha så meg i speilet i stad, og skulle tro jeg var sånn 4/5mnd på vei ihvertfall hahaha.

Er jo ikke så lenge siden kroppen min var gravid men hallo, må bare le.

Flere som er synlige allerede? Og noen her som mistenkte tvillinger og fikk tvillinger, hva var grunnen til mistanken? :) Snapchat-545220493.jpg

Så fin du er. Er oppblåst selv. Gleder meg masse til magen kommer [emoji4]

Haha så meg i speilet i stad, og skulle tro jeg var sånn 4/5mnd på vei ihvertfall hahaha.

Er jo ikke så lenge siden kroppen min var gravid men hallo, må bare le.

Flere som er synlige allerede? Og noen her som mistenkte tvillinger og fikk tvillinger, hva var grunnen til mistanken? :) Vis vedlegget 275673
Ooi, såpass ja! Men litt gøy med synlig mage på en måte også :happy: Jeg har ikke et hint til at det syns enda, tror det er noe av grunnen til at jeg ikke tør å tro at det er noe der før tul neste uke :happy: Men skal jo liksom ikke syns så mye enda, det er som du skriver; luft. Det var vel Sandra Lyng som måtte gå ut tidlig med nyheten siden hun var så oppblåst fra uke 6 eller noe.

Er temmelig oppblåst selv før tiden så ser allerede skikkelig gravid ut :D her er det en sjanse for to ettersom jeg er toegget tvilling selv å jeg er 39 år. Samt jeg hadde veldig stor fostersekk i går på TUL så den 5 oktober får vi se om det en eller fler inne i magen min :)

Er jo bare 1 år og 3mnd siden jeg fødte sist og, men er 7+6 i dag så må le når den stikker lenger ut enn puppene.

Godt de nærmeste vet :)

Tvillingspørsmålet var mer nysgjerrighet, mormoren min ringte her om dagen og sa Hu hadde drømt at jeg var gravid og fødte tvillinger, og hun hadde ikke fått vite at jeg var gravid enda da :o haha.

Er temmelig oppblåst selv før tiden så ser allerede skikkelig gravid ut :D her er det en sjanse for to ettersom jeg er toegget tvilling selv å jeg er 39 år. Samt jeg hadde veldig stor fostersekk i går på TUL så den 5 oktober får vi se om det en eller fler inne i magen min :)
Ja leste det i går :D så spennende, blir gøy å følge med videre :)

Skjønner det så godt! Vi skal sjekke først 22 oktober :eek:

Spennende tid før dere også men mye lengre å vente en før oss da... Håper virkelig alt står bra til med deres også når den tid kommer.

Spennende tid før dere også men mye lengre å vente en før oss da... Håper virkelig alt står bra til med deres også når den tid kommer.
Ja er heldigvis ikke så nervøs for det denne gangen så derfor venter vi litt lenger :) men skulle gjerne hatt det en uke eller to tidligere men da har han vi skal til ferie og så god erfaring der fra første gang så vil ikke gå noe annet sted :)

Så gøy å se magene deres! :Heartred Får bare håpe at magen min også ser sånn ut etterhvert! (Bare ikke før uke 13:hilarious:)

Så fin mage Snorkfrøken1984 :D

Haha og jaa, håpte det skulle ta litt lenger tid, redd jeg blir skikkelig gedigen denne gangen haha. Screenshot_2018-09-22-22-22-25.jpg Dette var et av de siste bildene jeg tok med første, gleder meg til skikkelig gravidmage igjen ❤

Så fin mage Snorkfrøken1984 :D

Haha og jaa, håpte det skulle ta litt lenger tid, redd jeg blir skikkelig gedigen denne gangen haha. Vis vedlegget 275697 Dette var et av de siste bildene jeg tok med første, gleder meg til skikkelig gravidmage igjen [emoji173]

Åååå så fin mage! [emoji7][emoji7] MEN SJIT, jeg gruer meg til magen begynner å bli i veien overalt [emoji23] fikk tilbake gravidklærne mine nå, d er flekker på samtlige topper på fremsiden av magen der som den dulter i kjøkkenbenken [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Åååå så fin mage! [emoji7][emoji7] MEN SJIT, jeg gruer meg til magen begynner å bli i veien overalt [emoji23] fikk tilbake gravidklærne mine nå, d er flekker på samtlige topper på fremsiden av magen der som den dulter i kjøkkenbenken [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Haha ja lurer veldig på hvordan det blir å passe på ei vilter jente med denne magen i tilegg :o
Men er virkelig fantastisk hva kvinnekroppen greier

Mangler vist noen smileyer der, hvordan får dere "normale" smileys? :)

Back
Topp