Oppblåst etter innsett?

Elli-92

Første møte med forumet
Jeg har hatt mitt første IVF-forsøk med innsett i går. Uttak var fem dager før det, og jeg har egentlig vært veeeldig oppblåst siden da. Ubehagelig oppblåst. Vi fikk ut 17 egg og beskjed om mulig risiko for overstimulering, men utover at magen står ut og ingen bukser passer så er det ikke pr nå noen andre symptomer på overstimulering. Er det noen som har samme erfaring eller vet når det vil gå over? Er det noe som hjelper eller må man bare være tålmodig?

Jeg har hatt mitt første IVF-forsøk med innsett i går. Uttak var fem dager før det, og jeg har egentlig vært veeeldig oppblåst siden da. Ubehagelig oppblåst. Vi fikk ut 17 egg og beskjed om mulig risiko for overstimulering, men utover at magen står ut og ingen bukser passer så er det ikke pr nå noen andre symptomer på overstimulering. Er det noen som har samme erfaring eller vet når det vil gå over? Er det noe som hjelper eller må man bare være tålmodig?
Ville bedt om en ekstra kontroll på klinikken i tilfelle du har væske i buken.

Jeg ble lettere overstimulert etter uttak, og var oppblåst en stund. Tok fryseforsøk, så kan kanskje ikke sammenligne. Det er jo naturlig å være oppblåst etter en slik behandling vil jeg tro?

Jeg ble mildt overstimulert og det ble oppdaget litt væske i buken ved egginnsett. Hadde smerter i forbindelse med væsken i buken, verst om natten men merket lite til det på dagtid. For min del varte det i 2-3 dager, det var over til egginnsett på dag 5. Jeg fikk beskjed fra klinikken om å drikke mye vann etter egguttak.

Jeg ble lett overstimulert, og følte meg andpusten og super oppblåst i et par uker etter det. De tok bloprøve for å følge opp. Jeg ville sendt en melding til klinikken og fortelle hvordan du har det, bare i tilfelle.

Back
Topp