Oppblåst en uke etter EL...

Sauvignon

Flørter med forumet
Hei,
Det er i dag en uke siden jeg tror jeg hadde EL og den siste halvannen timen har jeg følt meg så merkelig oppblåst. Kan sammenlignes med noe jeg har kjent rett før eller samtidig som jeg har mensen.
Men har ikke hatt det på dette tidspuntet av syklusen før...
Hva kan det være tro? Noen som kjenner seg igjen?

Forresten er dette PP4 og jeg har IKM 14. aug

heisann[:)] ser vi har ikm på samme dag (å er på samme pp)[;)]...å jeg må si at jeg har vært oppblåst nå i 2 dager...sist jeg var gravid var det på samme måte...så nå håper jeg så indelig at spiren har satt seg...men er redd for å håpe for mye...blir så skuffet!!
håper at det er gravid symptom vi begge har 

Oj, så spennende at du som har kjent det før kjenner det nå?!
PP4 føles absolutt på tide å få det til å klaffe i!
Er ikke helt inne i ting her, har du dagbok? Eller skriver du bare litt rundt i forskjellige tråder?
Hadde vært gøy å følge hverandre siden vi er så likt ; )

ja jeg er enig[:)] nå er det på tide at det klaffe[;)]
nei jeg har ikke dagbok! liker meg best på før svangerskapet hvor jeg leser og svarer ¨på ulike tråder! er av og til innom generelt...men der er det så utrolig mye at jeg klarer ikke henge med..hehe[:D]
ja det hadde vært kjekt å følge hverandre[:)][:)] håper vi følger hverandre inn på april-forumet da[;)]

er det sånn at dere føler dere litt "gasy"?
sånn har jeg vert siden EL... bruker å bli oppblåst og "gasy" rett før mensen, men da er det snakk om noen dager før...

merkelig[8|]

ORIGINAL: Zera

sånn har jeg vert siden EL... bruker å bli oppblåst og "gasy" rett før mensen, men da er det snakk om noen dager før...

merkelig[8|]

ja veldig "gasy" og føles som magen står på spreng (ser nesten gravid ut...hehe) jeg pleier også å få det før tr..men det er også snakk om noen dager før...

ORIGINAL: Venupi

ORIGINAL: Zera

merkelig[8|]

ja veldig "gasy" og føles som magen står på spreng (ser nesten gravid ut...hehe) jeg pleier også å få det før tr..men det er også snakk om noen dager før...

ja,akuratt det samme som meg.... fan så rart...
er knall hard rett ned med magen, om du forstår, pisser i et sett og oppblåst... kroppen er en merkelig ting ass.....[:)]

ORIGINAL: Lime310309

Jeg ble oppblåst en uke etter EL ja [:)]

Når du ble gravid du mener?

Sukk, blir så lett lei meg om dagen, føler meg oversensitiv.
Blir jo alltid lett såret egentlig, men nå synes jeg det er ekstremt. Har vært så flink til å tenke positivt denne pp frem til nå, men i dag er jeg bare så engstelig for at det ikke skal klaffe.
Vet at det er mange som har prøvd mye lenger enn meg, men måtte bare få det litt ut.
Jeg vil inn på terminklubb april 09!!! Og jeg vil ha med meg mange herfra!

Eg har opplevd ulike ting i forbindelse med alle syklusene eg har hatt. Kan bli oppblåst fra 4-5 dager etter EL og fram til TR og utover i TR. Mens andre ganger blir eg ikkje oppblåst før et par dagar før eg skal ha TR. Variere fra gang til gang. Samme med ømme brøst, når det dukker opp og sånt. Men akkurat det med ømme brøst, tyder eg berre som positivt! For det er eit tegn på at EL har vært[:)]

Hei Tinduira,

Gratulerer med graviditeten! Prøvde dere lenge? Var du oppblåst fra og med dag ni og hele tiden eller kom og gikk det? Merket du andre symptomer samtidig?

Back
Topp