Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Bare litt oppblåst allerede[emoji85] se kor lenge man klare å skjule det. 5+5 i dag[emoji85] er nr 2, så e vel ikke så uvanlig at magen kommer litt tidligere[emoji4]
Jeg føler meg også så oppblåst til tider, må virkelig passe på hva jeg går med av tøy nå![]()
Bare litt oppblåst allerede[emoji85] se kor lenge man klare å skjule det. 5+5 i dag[emoji85] er nr 2, så e vel ikke så uvanlig at magen kommer litt tidligere[emoji4]
Gravidmage er så fintTakk[emoji7] e liten så magen kom fort fram sist også i grunn [emoji85] glede meg til å kunne faktisk gå med klær som fremheve babymagen, elske gravidmage! [emoji16][emoji28]
jeg har bittelitt ekstra på magen (noe som ikke vil vekk fra sist graviditet), så tar litt tid før det vises på meg, tror jeg Gravidmage er så fintjeg har bittelitt ekstra på magen (noe som ikke vil vekk fra sist graviditet), så tar litt tid før det vises på meg, tror jeg
![]()
Gravidmage er så fintjeg har bittelitt ekstra på magen (noe som ikke vil vekk fra sist graviditet), så tar litt tid før det vises på meg, tror jeg
![]()
Idag er jeg så oppblåst at det ser ut som jeg er 4mnd på veiSamme her[emoji28]føler jeg bare vil se tjukkere ut[emoji23][emoji1362]