Oppblåst eller tidlig mage?

Lillejordbær

Flørter med forumet
Hei! Kjenner jeg ikke lengere klarer å ha på høylivsbukser som klemmer over magen Er bare 9+2 og første gang Jeg er gravid, så synes det er litt rart om jeg skal få litt mage allerede nå. Flere som ikke klarer å ha på seg buksa lengere? Oppblåst eller mage?
 
Jeg var også sånn første gang (og forsåvidt nå også), oppblåstheten ga seg etter uke 12, så var jeg normal noen uker før magen kom :happy: Men vi er alle forskjellige, så ikke godt å vite :joyful:
 
Ikke godt å si, med forrige kom magen sent, men nå er den allerede enorm. Føler ikke lengre at den er oppblåst, og har flytta inn i gravidbukser for lenge siden :hilarious:
 
Orker ikke bukser, det har skjedd den siste uka (er midt i uke 7) så nå er det treningstights, tights og strømpebukser som gjelder :hilarious:Håper det er riktig at jeg er "oppblåst" og ikke bare har spist alt for mye ritzkjeks og saltstenger og mat og chips og smoothies og fruktsalat og brødskiver og... McDonalds. :hilarious: Hvordan skal dette gå, liksom? :hilarious:
 
Vi er fler ;) Jeg er 9+4 og har ingen bukser som passer lengre. Så nå er det strikkekjoler som gjelder her :hilarious:
 
Jeg er 9+6 og føler det på samme måte! Magen blir større utover dagen, så noe er nok luft, men jeg sliter med buksene på morgenen også:bored: føler meg heller ikke spesielt oppblåst på morgenen, så skylder litt på bebis. Har ikke gått opp noe i vekt ennå, så ikke godt å si om jeg har rett ;)
 
Droppa vel de vanlige buksene mine en etter en i uke sek/syv tenker jeg. Klarer ikke noe som strammer for mye over magen da alt stopper opp i tillegg til å gjøre drabla vondt! :shifty:
 
Her kom livmoren tydelig over symfysen allerede i uke 9. Ser kulen helt tydelig og steinhard når jeg ligger på rygg. Så helt sikker på at det ikke bare er luft lengre
 
Back
Topp