Oppblåsbar spabad

Har ikke erfaring selv, men noen jeg kjenner har ett (tror det var fra rusta?) og de virker fornøyde :)
Jeg personlig holder på å spare opp til et vanlig ett :)
har vurdert å ha et slikt i mellomtiden men la fra meg tanken :P

Håper du får svar fra noen med mer erfaring på punktet enn meg :)

Vi har Lay-z spa Paris, fra jula. Hadde det vært opp til meg hadde vi aldri anskaffet det, syns det er stygt og den tar plass jeg helst ville hatt til andre ting :p Men det duger forsåvidt til det den er ment for, for de som liker det.

Vi har Lay-z spa Paris, fra jula. Hadde det vært opp til meg hadde vi aldri anskaffet det, syns det er stygt og den tar plass jeg helst ville hatt til andre ting :p Men det duger forsåvidt til det den er ment for, for de som liker det.

Hehe så utenom at utseende er stygt, så fungerer den greit? :) skal ha til meg og sønnen som elsker å bade, så utseende på badet spiller egentlig ikke så mye rolle. Vill bare ha en som er litt plass oppi å holder seg varm, og at det går ant å låse lokket.

Hehe så utenom at utseende er stygt, så fungerer den greit? :) skal ha til meg og sønnen som elsker å bade, så utseende på badet spiller egentlig ikke så mye rolle. Vill bare ha en som er litt plass oppi å holder seg varm, og at det går ant å låse lokket.

Jada, den funker den altså. Går ikke å låse lokket, men det er «barnesikring» på klipsene, så små fingre får ikke åpnet den. ( seksåringen her klarer det, men hun hadde ikke klart å løfte av lokket)
Hadde 38 grade gjennom vinteren, men har opplevd at den skrur seg av plutselig, så greit å sjekke daglig at den er i gang.

Back
Topp