Oppblåsbar madrass

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Er det noen som har erfaring med slike? Er de gode å ligge på?

de duger, har hatt flere venner som har sovet over på den og de klager ikke
svigermor likte den ikke, men det skjønner jeg liksom[:)]

Akkurat den der tror jeg vi hadde nå i ferien, er det obs? Kjempegod å ligge på men vår lekket allerede første natten. Fikk alle pengene igjen da, så det var jo var jo greit[:)]

ORIGINAL: McMor

Akkurat den der tror jeg vi hadde nå i ferien, er det obs? Kjempegod å ligge på men vår lekket allerede første natten. Fikk alle pengene igjen da, så det var jo var jo greit[:)]

Akkurat den fant jeg på flust.no tror jeg det var.

anbefaler deg å kjøpe en tynn overmadrass - da blir det ikke så klamt.. [:)]

I fjor sommer lå vi på en fra jysk i en uke når det var så innmari varmt(flyktet ned til deilige kalde kjelleren). Den er like stor som senga vår, så vi brukte 5cm overmadrass derifra. Det gikk helt fint, men var godt å finne senga igjen når sola slapp taket. Må legge til at jeg var gravid og 12kg tyngre på midten i forhold til vasnlig...Sambo syns den var helt topp,og kunne ikke forstå hvorfor jeg ville opp...

Jo, de er gode å ligge på de, men man må nesten opp en gang om natten for å fylle mer luft, går fort ut av de.

helt ok...

Syntes de er gode å ligge på, ligger på min som er tynnere når jeg er på vikingmarkeder og har brukt den en hel uke i strekk uten å etterfylle den med luft uten problemer[:)] Har en sånn stor som jeg deler med snuppa og hu å sover godt der, men såklart alltid godt å komme tilbake te senga si for er jo ikke helt det samme[:D]

ja, vi har i snitt 15 svømmehelger i året og ville ikke bytta ut den oppblåsbare mot noen annen madrass.
god å ligge på, plugg i veggen å blås opp..å "sug" tom.
Litt kald om vinteren eneste..kalde klasserom, kaldt gulv..og kald madrass. jeg er blandt de som helst bruker soveposen som dyne, men om vinteren må jeg nok pent legge meg inni soveposen for å ha det varmt. [8D]

Back
Topp