OPPBLÅST!

TemmeligHemmelig

Betatt av forumet
Er det mulig og bli SÅ oppblåst etter man har spist? Ser jo ut som jeg er 6 måneder på vei jo, og dette skal jeg klare og holde skjult i nesten 2 måneder til!

Flere som er skikkelig oppblåste i magen??

Jeg er vannvittig oppblåst (og treeeeeg i magen) og kommenterte på jobb i dag etter å ha spist to bakte poteter at nå var jeg så sprengt at en skulle trodd jeg var 5mnd gravid, da svarte ene kollegaen min ååå er du gravid?, ehh nei måtte jeg svare. Er lov med en liten hvit en ;) Jeg får alltid tidlig mage, som førstegangs hadde jeg mage i uke 12, med nummer to startet det alt i uke 8, i uke 10 begynte jeg å få spørsmål om jeg var gravid. Heldigvis blir ikke magen såå stor som en skulle trodd, den stagnerer liksom etterhvert :) Blir spennende å se denne gangen når magen blir vanskelig å skjule.

Jeg fortalte om graviditeten til sjefen i dag,og da sa hun at hun hadde egentlig skjønt det tidligere i uken,eller forrige uke.
For jeg hadde lagt på meg rundt magen....

Så JA.....jeg er oppblåst....

Off ja, jeg har ikke hatt ordentlig avføring på nesten to uker og lufta sliter veeldig med å komme ut. Så jeg har magesmerter til tusen!!:-( Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg noen ganger.

Jeg er ikke så plaget lenger ett at jeg fullstendig kuttet ut kullsyre. Ser fortsatt lubben ut på kveldstid, men har iallefall ikke luftsmerter eller problemer med luften lenger :)

Jepp!
Føler jeg ser skikkelig gravid ut allerede!  Har en god lubben mage fra før da, men pleier ikke være så vrient å skjule den, holder inn litt bare :p  Det har jeg ikke sjans til nå, så ser ut som jeg er godt over halvveis ;p

Back
Topp