Oppbevarings"ting" til kartong..

pustle

Gift med forumet
Noen som har noen glupe ideer til hvor jeg kan få tak i det hen?

Har sett noen sånne type tidsskriftholdere på scrapshop.no, men egentlig vil jeg helst ha sånn som de har i butikker.. Sånn at de ligger over hverandre liksom, og man har litt bedre oversikt..

Slik du mener?
Har denne på biltema vertfall. Mener de har på Chlas Ohlsson også

Men må ha til 12*12 størrelsene... Og de finner jeg aldri noen plass[X(] men om du vet om de har i de størrelsene der...?

12x12 cm? Kanskje du kan bruke den stående som følger med? (er et sett med 4 forskjellige ting)

Nei, 12*12 inches.. HUsker ikke helt hvor mye det er i cm, men det er iallefall over 30 cm tror jeg...

Ok. Er ikke helt med i scrappeverden[;)] 

ORIGINAL: pustle

Nei, 12*12 inches.. HUsker ikke helt hvor mye det er i cm, men det er iallefall over 30 cm tror jeg...

30,5 cm

(skulle gjerne hatt det samme selv) [;)]

ORIGINAL: Skilpadde

ORIGINAL: Huldermamma

Ser at nåken bruka dissa som oppbevaring; http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/95674700 

[:)]

De var geniale! Hvis man har plass da.[:D]

Ja, da e ditta med plassen, trenge jo eindel. Men har ein mykje ark er det nok veeeldig greit å organisera da på den måten. Sjølv har eg dei i ei skuff, ikkje kult [&:]

jeg anbefaller å følge med på auksjoner på andre forum.. for å få tak i oppbevaringsstativ for 12x12 ark

ORIGINAL: Skilpadde

Ser at nåken bruka dissa som oppbevaring; http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/95674700 

[:)]

De var geniale! Hvis man har plass da.[:D]

Ja, da e ditta med plassen, trenge jo eindel. Men har ein mykje ark er det nok veeeldig greit å organisera da på den måten. Sjølv har eg dei i ei skuff, ikkje kult [&:]

Plass er noe jeg ikke har[X(] Og så ville jeg helst slippe å skru masse på veggen (leier bare foreløpig)..

kan dessverre ikke hjelpe deg med slike du ønsker deg. men oppbevaringsmøbelet "emrik" på IKEA har jeg, og er veldig fornøyd...

jeg har emriken og er storfornøyd med den!
men det er en butikk på scrapping.no som skullse selge noen av sine papirracks for ei ukes tid siden-sjekk der! men sånne racks koster jo tusenvis da, så de fra pih er egentlig ikke så dyre...[;)]

Jeg har akkurat handla denne jeg. plass til 500 kartong. kjempefornøyd jeg. godt å endelig få litt system[8D]

Back
Topp